دانلود فیلم 1917 (2019) با لینک مستقیم

با دوبله فارسی

امتیاز imdb 8.3 از 10 از 10
ژانر درام - جنگی
زبان انگلیسی - دوبله فارسی
رده سنی R
سال انتشار
کشور سازنده آمریکا
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان 120 دقیقه
فروش گیشه ۳۸۱ میلیون دلار
کارگردان

Sam Mendes

بازیگران :

دین چارلز چپمن (Dean-Charles Chapman)، جرج مکای (George MacKay)، دنیل مایس (Daniel Mays)، کالین فرث (Colin Firth)، بندیت کامبربچ  Benedict Cumberbatch)، مارک استرانگ (Mark Strong)، ریچارد مدن (Richard Madden)

خلاصه داستان :

بهار سال ۱۹۱۷ و در اوج جنگ جهانی اول در شمال فرانسه، دو سرباز جوان انگلیسی به نام‌های اسکافیلد و بلیک مأموریتی غیرممکن پیدا می‌کنند: رساندن پیغامی مهم به یک گردان ۱۶۰۰ نفری انگلیسی برای جلوگیری از ورود آن‌ها به کمین مرگبار دشمن. این درحالی است که زمان به سرعت برای آن‌ها در حال سپری شدن است.

معرفی فیلم 1917

دانلود فیلم خارجی 1917:  ۱۹۱۷ فیلمی انگلیسی به تهیه‌کنندگی و کارگردانی سم مندس است که در سال ۲۰۱۹ منتشر شده. مندس فیلم‌نامه فیلم 1917 را با همراهی کریستی ویلسون و با الگویی از خاطره‌ای که پدربزرگش برای او تعریف کرده بود به نوشته است. داستان فیلم در بهار سال ۱۹۱۷ و در طی جنگ جهانی اول در شمال فرانسه رقم می‌خورد.

۱۹۱۷ از آوریل تا ژوئیه ۲۰۱۹ در مکان های مختلفی مثل ویلتشر، اسکاتلند و استودیوهای شپرتون فیلمبرداری شد و سرانجام در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۱۹ در آمریکا توسط یونیورسال استودیوز اکران شد.

جوایز و افتخارات فیلم 1917

این فیلم با تحسین گسترده منتقدان در زمینه تیم بازیگری، کارگردانی، فیلم‌برداری، موسیقی و طراحی صحنه همراه بود. همچنین  ۱۹۱۷جزو ده فیلم برتر سال ۲۰۱۹ از سوی بنیاد فیلم امریکا معرفی شده است.

فیلم ۱۹۱۷ در هفتاد و هفتمین مراسم گلدن گلوب در سه قسمت بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی و بهترین موسیقی متن نامزد دریافت جایزه شد که از این سه قسمت تنها در قسمت بهترین موسیقی موفق به دریافت جایزه نشد، همچنین در نود و دومین دوره جوایز اسکار این فیلم در ۱۰ قسمت از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین فیلم‌نامه غیراقتباسی نامزد دریافت جایزه اسکار بود که در نهایت سه جایزه بهترین فیلم‌برداری، بهترین جلوه‌های ویژه و بهترین میکس صدا را به خود اختصاص داد.

عوامل فیلم 1917 (2019)

تهییه کننده و کارگردان:سم مندس، نویسندگان: سم مندس و کریستی ویلسن، موسیقی: توماس نیومن، فیلمبردار: راجر دیکنز، تدوین لی اسمیت، شرکت تولید:  DreamWorks, Reliance Entertainment

4.8/5 - (5 امتیاز)