بیوگرافی و مصاحبه ی اختصاصی با محمد حسن معینی بازیگر نقش فرزاد سریال دل + عکس های اختصاصی

 

نام محمد حسن
نام خانوادگی معینی
تاریخ تولد 1 فروردین 1378
وضعیت تاهل مجرد
تحصیلات کاردانی کامپیوتر
شغل بازیگر

بازیگران :

محمد حسن معینی کیست ؟

محمد حسن معینی چهره ی جوان و تازه کار عرصه بازیگری است وی متولد 1 فروردین 1378 بوده که طبق گفته خودش تاریخ تولد واقعی او 27 اسفند 1377 می باشد ولی در شناسنامه اول فروردین نوشته شده است.

معینی این روز ها توانسته با بازی در نقش فرزاد در سریال دل که از شبکه نمایش خانگی به کارگردانی منوچهر هادی پخش می شود شهرت بسیاری کسب کند. در ادامه با مصاحبه و بیوگرافی ایشان همراه شما هستیم.

تحصیلات و فعالیت های محمد حسن معینی

محمد معینی فوق دیپلم رشته کامپیوتر و دانشجو می باشد و در رشته های ورزشی مثل هندبال، تکواندو، والیبال، شنا، دو میدانی و پرورش اندام فعالیت داشته است.

ایشان همچنین علاقه خاصی به موسیقی و آواز داشته و در حال حاظر در حال یادگیری ساز پیانو می باشد. آقای معینی علاوه بر تلویزیون و سینما در تاتر هم حضور دارند و اعضای نمایش ” لکه ” می باشند که به علت شیوع ویروس کرنا موقتا به عقب افتاده است.

شروع فعالیت بازیگری

محمد حسن معینی با نام هنری محمد معینی بازیگری را با ایفای نقش در سریال دل و بازی نقش فرزاد آغاز کرده و دوره آموزش مقابل دوربین را با منوچهر هادی کارگردان مطرح سینما گذرانده است.

وی برای ادامه ی بازیگری به قدری مسمم است که به گفته ی خود ایشان تمام وقتش را صرف فیلم دیدن، اتود زدن و مطالعه در مورد رشته ی بازیگری می کند.

نظر محمد معینی در مورد کار با منوچهر هادی

معینی درمورد کارکردن با منوچهر هادی گفته : ” کار کردن با آقای منوچهر هادی بسیار شیرین و فراموش نشدنی است، ایشان کارگردانی بسیار کاربلد و باهوش هستند که هر لحظه کنار ایشان برای من درس جدیدی است و استاد بازیگری من ایشان هستند و خواهند بود، ایشان به شدت پخته و حرفه ای هستند و من می توانم تمام پستی ها و بلندی های این حرفه را از ایشان یاد بگیرم ”

الگو ها در عرصه ی بازیگری

آقای معینی در بازیگری از بازیگر خاصی الگو نمی گیرد اما با این حال بازیگرانی مثل شهاب حسینی، نوید محمدزاده، پیمان معادی و علی نصیریان و همچنین واکین فینیکس، دنی دیلویس و آل پاچینو هستند که در سبک خود از آنها استفاده می کند.

آینده حرفه ای

محمد معینی در رابطه با آینده ی بازیگری خود می گوید: ( آینده ی خودم را صرفا بازیگری می بینم که به خواسته هاش رسیده یا خیلی نزدیک شده و دیده شدنم را مدیون آقای منوچهر هادی و دستیار ایشان آقای علی سخنگو هستم ، آقای هادی استاد و شخصی هستند که تلاش های بنده رو برای بازیگری در نظر گرفتند و به دلیل اطمینان ایشان به ایفای نقش فرزاد سریال دل پرداختم.)

بعد از سریال دل پروژه “زعفرانی” به کارگردانی آقای رضا غفاری اعتبار و تهیه کنندگی آقای مرتضی رحیمی، به بنده پیشنهاد شد که فیلم برداری این پروژه در شهرستان قائنات خراسان جنوبی به انجام رسید.

5/5 - (1 امتیاز)

اینستاگرام محمد حسن معینی + سایر شبکه های اجتماعی و ارتباطی

آثار محمد حسن معینی

فیلم ها

تصویر عنوان سال انتشار
دانلود فیلم رحمان 1400 دانلود فیلم رحمان 1400
تصویر ندارد
تله فیلم زرپرانی

سریال ها

تصویر عنوان سال انتشار
دانلود سریال دل دانلود سریال دل