دانلود قسمت پنجم سریال کرگدن با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانر اجتماعی
زبان فارسی
سال انتشار
کشور سازنده ایران
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
تعداد قسمت ها 26
مدت زمان 45 دقیقه
کارگردان

کیارش اسدی زاده

بازیگران :

سارا بهرامی در نقش رها، مصطفی زمانی در نقش نوید، الهام کردا در نقش کیانا، کاظم سیاحی، نادر فلاح، هدی زین العابدین در نقش گیسو، مجید آقاکریمی، محمد امین، ستاره پسیانى، پانته آ پناهى ها در نقش ونوشه، شراره دولت آبادى، پوریا رحیمى سام در نقش کاظی، بانیپال شومون در نقش دانیال، معصومه قاسمى پور، مهدی کوشکی، ترنم کرمانیان، بیژن افشار، امیر سمواتی

خلاصه داستان :

5 جوان، به واسطه مهارت هایشان وارد چالش کرگدن می شوند و این سرآغاز رفاقت بین آنهاست ، غافل از اینکه چالش کرگدن از طرف یک مافیای بزرگ و پر قدرت طراحی شده است و ماجراهای غیر قابل پیش بینی را رقم می زنند. «کرگدن»، روایت دنیاى ترسناک آدم هاى پیچیده و مبهم و آینه تمام نماى حقیقت پنهان پشت هر واقعه اى است. «کرگدن»، خودِ خود زندگى امروز مردم جهان است.

در قسمت چهارم سریال کرگدن اتفاقات عجیبی به وقوع پیوست که یکی از مهمترین بخش های آن اطلاع یافتن خانواده نوید و دوستانش از زنده بودن او است. کرگدن مجموعه ای خانگی است که روایت شرکت کردن پنج جوان در یک چالش را به نمایش میگذارد. چالشی که آن ها را به دردسر های بسیاری دچار می سازد. این چهار جوان دارای تخصص های متفاوتی هستند.

[ دانلود همه قسمت های سریال کرگدن ]

خلاصه قسمت قبل (چهارم) سریال کرگدن

در قسمت چهارم سریال کرگدن دیدیم گیسو، کاظی، رها و دانیال در پی یافتن راهی برای نبش قبر نوید و مطلع شدن از ماجرای زنده بودن او هستند. همچنین در سکانس هایی درباره تصادف نوید میبینیم و ماجرای پلاتین گذاشتن در پای او و همینطور نزدیک بودن قطع پای او بدلیل عفونت را نظاره گر هستیم همچنین ماجرای پول قرض گرفتن نازنین از رئیسش برای عمل پای نوید در قسمت چهارم رخ می دهد. در قسمت چهارم مطلع می شویم این بار بر خلاف بسیاری از فیلم های ایرانی، این بار ونوشه و رها برای بدست آوردن نوید رقیب عشقی یکدیگر هستند.  دانیال نیز سرانجام پدر نوید را برای نبش قبر راضی می کند اما متوجه می شوند قبر خالی بوده است و جنازه ای در آن نیست !!!

تیزر سریال کرگدن

5/5 - (1 امتیاز)