دانلود قسمت سوم سریال کرگدن با لینک مستقیم با کیفیت عالی

ژانر اجتماعی
زبان فارسی
سال انتشار
کشور سازنده ایران
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
تعداد قسمت ها 26
مدت زمان 50 دقیقه
کارگردان

کیارش اسدی زاده

بازیگران :

سارا بهرامی در نقش رها، مصطفی زمانی در نقش نوید، الهام کردا در نقش کیانا، کاظم سیاحی در نقش مارک، نادر فلاح، هدی زین العابدین در نقش گیسو، مجید آقاکریمی، محمد امین، ستاره پسیانى، پانته آ پناهى ها در نقش ونوشه، شراره دولت آبادى، پوریا رحیمى سام در نقش کاظی، بانیپال شومون در نقش دانیال، معصومه قاسمى پور، مهدی کوشکی

خلاصه داستان :

پنج جوان به واسطه مهارت هایشان وارد یک چالش به نام کرگدن می شوند غافل از اینکه این چالش توسط مافیایی مخوف طراحی شده است و در طی آن اتفاقات پیش بینی نشدنی ای رخ می دهد.

قسمت سوم سریال کرگدن از شنبه 2 آذر 1398 در دی دی فیلم و با 4 کیفیت 480p – 720p – 1080p- 4K UltraHD قابل دانلود است. سریال کرگدن که اثری ماجرایی و اجتماعی است داستان چند جوان را روایت می کند و در نوع خود سریالی جدید و متفاوت قلمداد می شود. در سریال کرگدن پنج جوان به واسطه مهارت هایشان وارد یک چالش به نام کرگدن می شوند غافل از اینکه این چالش توسط مافیایی مخوف طراحی شده است و در طی آن اتفاقات پیش بینی نشدنی ای رخ می دهد.

[دانلود همه قسمت های سریال کرگدن]

خلاصه قسمت دوم سریال کرگدن

در قسمت دوم سریال کرگدن دیدیم رها، دانیال، کاظی و گیسو در پی اطمینان حاصل کردن از زنده بودن نوید، بار دیگر در کنار یکدیگر قرار می گیرند و سعی میکنند به کمک حرف زدن رها با خانواده نوید، آنها را راضی کنند تا قبر نوید را باز کرده و با تست DNA مطمئن شوند نوید زنده است اما رها می آید و می گوید خانواده نوید به این ماجرا رضایت نمیدهد.

اما گویا رها چیزی را مخفی میکند چرا که درست زمانی که مدعی می شود با طاهر پدر نوید حرف زده است، طاهر از بازار می آید و وارد کوچه می شود… مارک نیز که سعی داشته است از اعتماد ونوشه سواستفاده کند دچار دردسر هایی می شود.

5/5 - (3 امتیاز)