دانلود سریال بی قرار با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانر درام، اجتماعی
زبان فارسی
سال انتشار
کشور سازنده ایران
کیفیت (ها) 720P - 480P
سایز متفاوت در قسمت ها و کیفیت های مختلف
تعداد قسمت ها 28 ( دوفصل )
مدت زمان 50 دقیقه
کارگردان

فلورا سام

بازیگران :

لاله اسکندری، سارا خویینی‌ها، محمدرضا شریفی‌نیا، آتیلا پسیانی، شقایق فراهانی، محمد صادقی، کامران تفتی، امیرحسین صدیق، کمند امیرسلیمانی، داریوش کاردان، مریم امیرجلالی، مریم بوبانی، زهرا سعیدی، اسماعیل خلج، آتش تقی‌پور، سولماز آقمقانی، رضا اخلاقی‌راد، سعید محیط، هادی فراهانی، همراه با هنرمندان خردسال فاطمه دقاقی و حامی فراهانی

خلاصه داستان :

این فیلم در مورد زنی به نام رعنا می باشد که حدود پنج سال در زندان بود و وقتی ازاد می شود در میابد که تمام زندگی خود را از دست داده است. تصمیم میگیرد زندگی خود را از صفر بسازد برای همین به دنبال کودک خود که هنگام دستگیری یک ماهه بود، می رود. او به جستجو می پردازد و نشانه های از فرزندش را در مشهد کشف می کند.

معرفی سریال بی قرار

سریال بی قرار با محوریت کرامت امام رضا (ع) داستان زنی به نام رعنا است که پنج سال از عمرش را در زندان به سر برده است ولی میخواهد شروعی دوباره داشته باشد. این سریال در سال 1396 به کارگردانی فلورا سام ساخته شده است و داستانی درام را دنبال میکند.

زمان پخش و ساعت تکرار مجموعه تلویزیونی بی قرار

طبق کنداکتور شبکه دو این سریال هرشب ساعت 21:30 پخش شد و تکرار آن روز بعد بود.

عوامل سریال تلویزیونی بی قرار

تهیه‌کننده: مجید اوجی، مدیر تصویربرداری: محسن فلاحی، مدیر صدابرداری: محمد علیزاده، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: مسعود حقی، مدیر تولید: عباس دقاقی، تدوین: روزبه کلباسی، آهنگساز: امید کرامتی، طراحان گریم: احسان روناسی، شیوا پاک‌نیت، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد، منشی صحنه: مهین شهبازی، مدیر تدارکات: حسین لنجابی، عکاس: زهرا محمدزاده.

5/5 - (2 امتیاز)