دانلود قسمت جدید یاغی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانر
زبان فارسی
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
کارگردان

بازیگران :

خلاصه داستان :

داستان سریال بر اساس رمان سالتو نوشته مهدی افروزمنش نوشته شده است ..

دانلود قسمت جدید یاغی : معرفی سریال یاغی

دانلود سریال ایرانی یاغی: با دانلود قسمت جدید یاغی متوجه می شوید که ژانر آن اجتماعی می باشد که ستارگان زیادی در آن به ایفای نقش پرداخته اند.

از جمله بازیگرانی که در سریال یاغی با یکدیگر همبازی هستند عبارت اند از: پارسا پیروزفر، طناز طباطبایی، الناز شاکردوست، فرهاد اصلانی و… . کارگردانی سریالی یاغی را محمد کارت برعهده داشته است. برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید.

قبل از دانلود قسمت جدید یاغی تیزر آن را تماشا کنید

قبل از دانلود قسمت جدید یاغی می توانید مشغول تماشا تیزر قسمت جدید سریال یاغی شوید. با تماشای تیزر جدیدترین قسمت سریال یاغی یعنی قسمت هفدهم، قطعا برای دانلود قسمت جدید سریال یاغی مشتاق تر خواهید شد.

درباره انونس تبلیغاتی دانلود قسمت جدید سریال یاغی بیشتر بدانید

پیش از دانلود قسمت جدید سریال یاغی بهتر است درباره ی انونس ها و تیزر های سریال ها و فیلم نیز بیشتر بدانید. انونس ها و تیزر ها در واقع یک روش تبلیغاتی هستند که به فروش و بیشتر دیده شدن اثر کمک می کنند.

به عنوان مثال تیزر های این سریال به افزایش امار دانلود قسمت جدید سریال یاغی کمک کرده است. معمولا تدوینگر های تیزر ها و انونس ها تلاش می کنند تا چندین قسمت از بهترین و جذاب ترین سکانس ها را در تیزر و انونس ها جا دهند تا مخاطب با تماشای قسمت جدید یاغی بتواند برای دانلود قسمت جدید یاغی ترغیب شود.

معمولا چندین انونس برای یک اثر تدوین می شود و در رسانه های مختلف از انواع آنها استفاده می شود. در این صفحه نیز می توانید یکی از انونس های این سریال را پیش از اقدام برای دانلود قسمت جدید یاغی ببینید. تیزر این سریال نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

دانلود قسمت جدید یاغی : خلاصه داستانی قسمت های اخیر (اسپویل)

مسیر سریال یاغی طوری پیش می رود که بیننده هرهفته مشتاق دانلود قسمت جدید یاغی خواهد بود. این مورد نشان از یکی از نقاط قوی سریال یعنی فیلمنامه اش می باشد.

شاید پیش از اقدام برای دانلود قسمت جدید سریال یاغی بخواهید درباره‌ی اتفاقات مهم قسمت های اخیر این سریال پرچالش بدانید. ادامه‌ی این مطلب بخشی از مسیر داستانی سریال اسپویل شده است.

با دانلود قسمت جدید یاغی متوجه می شوید که حقیقت مرگ پدر شخصیت طلا در حال فاش شدن است. ماهیت اصلی کار و نقشه و ذات واقعی شخصیت های بهمن و رحمان در حال پیشروی و آشکار شدن است.

همچنین با دانلود قسمت جدید یاغی و دنبال کردن مسیر داستانی سریال می بینید که برای یکی از شخصیت های اصلی یعنی جاوید نیز اتفاقات خوبی در راه است چرا که او به تیم ملی دعوت شده است و برگ جدیدی از زندگی اش ورق خورده است.

دانلود قسمت جدید یاغی : عوامل سریال یاغی

پیش از دانلود قسمت جدید یاغی بهتر است با عوامل سازنده ی این سریال محبوب آشنا شوید. بی شک پس از بررسی و آشنایی با عوامل سازنده ی سریال یاغی برای دانلود قسمت جدید یاغی و ادامه ی تماشای این سریال محبوب مشتاق تر خواهید شد. عوامل سریال یاغی عبارت اند از:

کارگردان: محمد کارت تهیه کننده: سید مازیار هاشمی نویسندگان: پدرام‌ پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت ساخت آنونس: حمید نجفی راد

دانلود قسمت جدید یاغی بدون سانسور

با دانلود قسمت جدید یاغی متوجه می شوید که این سریال توانسته است مخاطبین زیادی را به خود جلب کند، قسمت جدید یاغی به نسبت قسمت های قبلی آمار بالایی در جذب مخاطب دارد.

همچنین به دلیل ژانر اجتماعی که 16دارد می توانید به همراه خانواده خود آن را تماشا کنید و از دیدن سریال لذت ببرید. اگر علاقمند به دانلود قسمت جدید یاغی هستید احتمالا می دانید که سریال یاغی را محمد کارت کارگردانی کرده است.

[caption id="attachment_126541" align="alignnone" width="1200"]قسمت جدید یاغی با کیفیت عالی قسمت جدید یاغی با کیفیت 720p[/caption]

دانلود قسمت جدید یاغی : محمد کارت

بهتر است بدانید با دانلود قسمت جدید یاغی متوجه می شوید که این سریال دومین ساخته این کارگردان است و توانسته است به اندازه فیلم شنای پروانه مخاطبینی را جلب کند و این کارگردان از بازیگرانی استفاده کرده است که به خوبی می دانند نقش خود را به چه صورت بازی کنند.

علی شادمان که نقش جاوید را در سریال یاغی بازی می کند، پیشرفت فوق العاده ای داشته است و نظر منتقدان بسیاری را به خود جلب کرده است. برای تماشای بازی فوق العاده علی شادمان و سایر بازیگران یاغی برای دانلود قسمت جدید سریال یاغی اقدام کنید.

دانلود قسمت جدید یاغی : جزئیات پخش

سریال یاغی پنجشنبه ی هر هفته از پلتفرم شبکه نمایش خانگی پخش می شود و بلافاصله پس از پخش لینک های دانلود قسمت جدید یاغی در این صفحه بارگزاری می شود.

درواقع شما می توانید هرهفته لینک های دانلود قسمت جدید یاغی را در این صفحه مشاهده کنید. قسمت های قدیمی تر سریال یاغی در صفحه ی اصلی دانلود سریال یاغی در اختیار مخاطبین و علاقمندان فیلم و سریال قرار گرفته است.

[caption id="attachment_126542" align="alignnone" width="1200"]قسمت جدید یاغی با کیفیت 720p پخش قسمت جدید یاغی با لینک مستقیم[/caption]

تاکنون دو قسمت از سریال یاغی پخش شده است که مورد استقبال زیادی قرار گرفته است و گمان می شود که سریال یاغی مسیر خوبی را برای جذب مخاطبین بیشتر در پیش بگیرد.

پارسا پیروزفر و الناز شاکردوست که مدتها از آخرین بازی آن ها می گذرد در سریال یاغی می توانند به خودی خود مهره های جذب مخاطب به شمار روند.

لینک های دانلود قسمت جدید یاغی برای علاقمندان فیلم و سریال و کسانی که مشتاق دنبال کردن مسیر داستانی یاغی و دانلود قسمت جدید یاغی هستند، در ادامه این مطلب قرار گرفته است.

دانلود قسمت جدید یاغی با محبوبیت زیادی همراه است.

سریال های زیادی در حال حاضر در شبکه نمایش خانگی پخش می شوند که می توانید برای دانلود انها اقدام کنید اما قطعا برای دانلود قسمت جدید یاغی مشتاق تر خواهید بود.

چرا که اکثر سریال های کمدی محبوبیت خاص خود را دارند چرا که این ژانر کمدی طرفداران خاص خود را در بین علاقمندان فیلم و سینما در ایران دارد. این که یک سریال با ژانر اجتماعی و خانوادگی توانسته است به این مقدار محبوبیت برسد، قطعا از کیفیت بالایی برخوردار بوده است.

مسیر داستانی این سریال چالش های جذابی را برای مخاطب دارد و شما نیز می توانید با دانلود قسمت جدید یاغی مسیر داستانی این سریال محبوب را دنبال کنید. در خلاصه داستان دانلود قسمت جدید سریال یاغی آمده است که: من یه مُرده‌ام، از مُرده انتظار رَحم نداشته باش…

آمار دانلود قسمت جدید یاغی روز به روز افزایش می یابد.

پیش از اقدام برای دانلود قسمت جدید یاغی بهتر است بدانید که تاکنون 9 قسمت از این سریال محبوب از پلتفرم شبکه نمایش خانگی پخش شده است که همواره هر قسمت با محبوبیت بالایی روبرو شده است. بازی فوق العاده بازیگران این سریال در محبوبیت ثابت این سریال بی تاثیر نبوده اند.

از آنجایی که این سریال الهام گرفه از رمان معروف سالتو بوده است، نشان می دهد که شخصیت پردازی در این سریال به طور کاملا قوی انجام شده است و حالا یک کارگردان حرفه ای کمک عده ای از بازیگران ماهر شخصیت ها و مسیر داستانی رمان را به تصویر کشیده اند.

دانلود قسمت جدید یاغی : بررسی رمان سالتو

می توانید پیش از اقدام برای دانلود قسمت جدید یاغی چند خطی از این رمان را بخوانید:

“ما از آلمان مواد شیمیایی را که بهش می‌گفتند کیمیا، می‌بردیم افغانستان. از آنجا هروئین به ایران، اروپا و آمریکا بار می‌زدیم. از آمریکا و گاهی هم کلمبیا کوکائین می‌آوردیم ایران و از ایران حشیش می‌فرستادیم دبی و قطر.

گاهی هم شیشه به مالزی، قبرس یا تایلند که تازه مد شده بود. بیشتر این‌ها با نقشه‌های سیا انجام می‌شد؛ مرد آرام و ساکتی که عاشق رنگ‌های جیغ بود، پیپ می‌کشید و اوقات بیکاری با موچین موهای گوشش را مثل یک آدم وسواسی می‌کند.

ژستش با یک استاد دانشگاه هنر مو نمی‌زد اما خطرناک‌ترین آدمی بود که در تمام عمرم دیده‌ام. همیشه خونسرد بود و استاد فاسد کردن ساز و کارهای قانونی. این وسط من نقش پیک را بازی می‌کردم؛ کسی بودم که پیغام‌ها و نقشه‌ها را جابه‌جا می‌کردم.

کم کم فهمیدم که این هم ایده سیا بوده که کمتر کسی شک می‌کند به ورزشکاری که با زانوبند و کلاه و دستکش توی شهر دوچرخه سواری می‌کند.”

همچنین اگر قصد دانلود قسمت جدید سریال یاغی را دارید بهتر است بدانید که بهترین عوامل پشت صحنه در این سریال حضور دارند و فیلمنامه این سریال توسط پدرام پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت طی سال گذشته بار ها مورد بازبینی و بازنویسی قرار گرفته است.

همچنین قبل از اقدام برای دانلود قسمت جدید یاغی بهتر است بدانید که تیم اتاق فکر و نویسندگان این سریال فیلمنامه ی فیلم بی نظیر شنای پروانه را نیز در کارنامه ی خود دارند.

خواندن بیشتر
3.5/5 - (40 امتیاز)