دانلود قسمت آخر سریال مانکن با لینک مستقیم

ژانر عاشقانه، ملودرام اجتماعی
زبان فارسی
روز انتشار 28 بهمن
سال انتشار
کشور سازنده ایران
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
تعداد قسمت ها 26
مدت زمان 50
کارگردان

حسین سهیلی زاده

خلاصه داستان :

مانکن یک ملودرام اجتماعی است که در خلاصه داستان آن آمده‌است همیشه عشق‌های بزرگ و زیبا، دشمنان بزرگ و مخوف داشته‌اند. سریال “مانکن” به نا برابری اقتصادی طبقه‌ های مختلف جامعه و قیاس افراد توانمند نسبت به طبقه کم درآمد جامعه می‌پردازد. کاوه (امیرحسین آرمان) و همتا (نازنین بیاتی) رابطه عاشقانه ای را آغاز کرده‌اند، اما مشکلات اجتماعی و اقتصادی باعث می‌شود در این مسیر با چالش‌هایی مواجه شوند و…

معرفی سریال مانکن

دانلود قسمت آخر سریال مانکن : “مانکن” مجموعه ای به کارگردانی حسین سهیلی زاده، نویسندگی بابک کایدان و تهیه کنندگی ایرج محمدی محصول سال 1397-1398 در شبکه نمایش خانگی می باشد. این سریال که ژانری عاشقانه و اجتماعی دارد در 26 قسمت تولید شده است.

آنچه در قسمت های اخیر سریال مانکن گذشت

در قسمت های اخیر مانکن شاهد آشتی کردن نهایی کتی و سلمان بودیم. این دو در یک کافه با یکدیگر قرار ملافات گذاشتند، و کتی بابت همه کارهای خطایی که در حقش کرده بود عذرخواهی کرد و گفت که امیدوار است او را ببخشد و سپس گفت که بدهی 7 میلیاردی او (سلمان) هم کار او (کتی) بوده است (با گرفتن شر خر و خریدن چک هایش) و نیاز به پس دادن بدهی نیست و اعلام کرد که نیاز دارد برای استراحت به جای دوری برود. پس از این، سلمان به اداره آگاهی و نزد دوستش می رود تا فلش مموری حاوی اسناد انبوه از اخگر را برای دستگیری، به وی بدهد.

در قمست 25 این سریال نیز دیدیم که اخگر، به دنبال انتقام از بچه ها، آن ها را به خانه ای مخروبه می برد و به اسارت در می آورد. پدر و مادر کاوه را نیز در خانه خودشان زندانی می کند. پدر کاوه که قبلا یک فرد نظامی بوده است، موفق می شود نگهبان و گماشته اخگر را با ضربه ای مجروح کرده و با کمک دیگر دوست نظامی اش به کمک بچه ها بشتابند. در ادامه اخگر به سمت کاوه می رود تا به او شلیک کند ولی همتا برای نجات جان او، شرط اخگر را که ازدواج با آبتین بوده است را می پذیرد. سپس اخگر برای انتقام گیری تصمیم به کشتن ژیلا می گیرد ولی کاوه به بهانه این که فلش اخگر را در اختیار دارد وی را خام می کند تا با هم به جایی که فلش است بروند ولی در بین راه با ارایه نقشه ای هماهنگ شده با بهرام، اخگر و بادیگاردش را خلع سلاح کرده و آن ها را دستگیر می کنند. سپس بهرام و ژیلا به دنبال پسر زیلا در آن عمارت به راه می افتند.

ادامه داستان نیز در قسمت 26 (آخر) به وقوع میپیوندد که شما می توانید قسمت 26 (آخر) سریال مانکن را با کیفیت های گوناگون در سایت ما تماشا نمایید.

سکانسی از قسمت آخر سریال مانکن

عوامل تولید سریال نمایش خانگی مانکن

کارگردان: حسین سهیلی زاده، تهیه کننده: ایرج محمدی، نویسنده: بابک کایدان، مدیر فیلمبرداری: رضا شیبانی، سرپرست تدوین: امین عابدی، آهنگساز: فرزاد فرزین، موسیقی متن: مسعود سخاوت دوست، مجری طرح: سعید صفرپور، مدیر تولید: علیرضا محمدی، دستیار کارگردان: شایان سیدمحمود، محمد ساعتی، خواننده تیتراژ: فرزاد فرزین، منشی صحنه: گل کوشان، دستیار اول کارگردان: امین محمودی، برنامه‌ریزی: مسعود میمی، علی دهقان‌ زاده، مسئول هنروران: حمید بخشی‌ نژاد، دیبا رضایی، دستیار اول فیلمبردار: محمدرضا خلج‌ زاده، دستیار دوم فیلمبردار: امیر سروش‌زاده، گروه فیلمبرداری: حمیدرضا نظرزاده، نوید ده‌ بالایی، مازیار نجاتی، سهیل ملکی، آرش شاه‌ مرادی، سجاد ذوالفقاری‌نسب، سالار حاتمی، مستند سازی پروژه (فیلمبردار پشت صحنه): ژوبین آرمند، اصلاح رنگ: امیر ولی‌ خانی، دستیار تدوین: میلاد جعفری‌جوزانی، سارا غلامی، چهره‌ پرداز: پژمان اعتمادی‌ فر، طناز قاسمی‌ فر، مهرنوش سلیمی، حسام دین‌ دار، علی فرزامی، هانیه الوند، عاطفه نوذری، سیمین دباغ‌ زاده، ترانه‌ سرا: فرزاد فرزین، روزبه بمانی، نوازنده: ایمان احمدزاده، مهران خلیلی، مهدی محمود آبادی، میثم مرودستی، آتنا اشتیاقی، آرین کشیشی، فواد سمیعی، سیاوش ساز آبادی، حمیدرضا ساعت‌ چی، کوروش کشاورز، اشکان فخاری، وحید فرجی‌ پور، رسام لوردکانی، محمدرضا اعتقادی، وحید سلیمانی‌ نژاد، کاوه آقازاده، مهران زمانی‌یکتا، فرزاد صفری، حسن قره‌ کاظمی، حمیدرضا قره‌ گوزلو، رضا اسماعیل‌ زاده، جمال چلبیانی، نورپرداز: امین مافی، دستیار لباس: نگین راجیان، المیرا شیرانگیز، دستیار صحنه: علی اصغر تقوی، علی جعفردوست، امین جعفری، هلیا سلیمانی، اجرای دکور: تورج جیریایی، محسن شهبازی، رضا غضنفری، کوروش نوروزی، حسن پورغلامعلی و با تشکر از: نازی خاتمی، جلوه‌ های ویژه بصری: مجتبی ندرلو، فرزانه حسین‌نیا، حسین نظام‌ دوست، کامپوزیت: زهرا فریادرس، جلوه‌های ویژه میدانی: حیدر جمشیدی، دستیار جلوه‌های ویژه میدانی: مرتضی فلاحی، عنوان‌ بندی (تیتراژ): مریم محمدی، حسن برازنده، طراح پوستر: الهه جلالی، منیژه اقوامی و با تشکر از: نوشین طهماسبی، سرپرست صداگذاری (طراحی و ترکیب صدا): حسن مهدوی، دستیار صداگذار: علی بیرنگ، آرش آریاپور، شاهین خاکپور و با تشکر از: استودیو مون، دستیار صدابردار: شنتیا مقدم و با تشکر: امین علیپور، جانشین تهیه: اکبر عینی، جانشین تولید: سعید عطایی، سرپرست تبلیغات و رسانه: آریان امیرخان، سپیده حیدر آبادی، مدیر روابط عمومی: آیدین نادری، سپیده آماده، مدیر فضای مجازی:  پویا دامادی، آرش بلوری، سرپرست رندرینگ: پدرام باقری، مدیر صحنه: محمد توکلی، عنوان‌ بندی پایانی: امیر ولی‌ خانی، سرپرست جلوه‌های ویژه میدانی: حمید رسولیان، سرپرست جلوه‌های ویژه بصری: امیر ولی‌ خانی، طراح گریم: محسن دارسنج، طراح صحنه: سهیل میرسپاسی، طراح لباس: نازنین توسلی، صدابردار: علی ظهوری، مهدی آزادی، عکاس: هلیا رضایی

3.9/5 - (12 امتیاز)