دانلود فیلم کانی پری با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانر اجتماعی، درام
زبان فارسی، کردی
کشور سازنده ایران
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان 90 دقیقه
کارگردان

جلال نصیری هانیس

بازیگران :

غلامرضا همتیان، سمیه مفاخری، پیام رجبی، چیا زند سلیمی، بهزاد کرم‌ الهی و مجید نصرتی

خلاصه داستان :

این فیلم داستان زندگی یک معلم در یکی از روستاهای کردستان را روایت می کند که….

معرفی فیلم کانی پری

دانلود فیلم ایرانی کانی پری : “کانی پری” فیلمی به کارگردانی و نویسندگی جلال نصیری هانیس و تهيه كنندگي حوزه هنري استان كردستان می باشد. فیلمبرداری این فیلم در طبیعت زیبای شهرستان دیوان دره ،زرینه و در روستا های بخش سارال و غار کرفتو در سقز فیلم در سال 1391 انجام گرفته است.

فیلم “کانی پری” تاکنون در چند جشنواره داخلی و خارجی از جمله جشنواره بین المللی فیلم رشد، جشنواره بین المللی فیلم كودک و نوجوان اصفهان، جشنواره فیلم یاس و جشنواره بین المللی فیلم دهوک در اقلیم كردستان عراق حضور پیدا كرده و موفقیت های متعددی را کسب نموده است.

جلال نصیری هانیس کارگردان فیلم “کانی پری” که اصالتی سنندجی دارد و علاوه بر این فیلم، چند فیلم کوتاه نیز ساخته است در آثار خود از كساني استفاده كرده كه تاكنون تجربه اي در بازيگري نداشته اند اما با بازي در اين آثار خوش درخشيده اند.

غلامرضا همتیان بازیگر نقش اصلی این فیلم می باشد که در شهرستان بیجار یکی از توابع استان کردستان متولد شده است و سال ها به عنوان معلم در روستاهای دور افتاده و محروم این شهرستان به تحصیل و تدریس پرداخته است و با كوله باری از تجربیات معلمی، اكنون در این فیلم كه با موضوعیت آموزش و نقش معلم تهیه شده است، به درستی تجربیات خود را به عرصه نمایش درآورده است. غلامرضا همتیان سالها در عرصه های مختلف هنری و نمایشنامه نویسی است و در این فیلم نیز بسیار موفق ظاهر شده است.

در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “کانی پری” را میتوانید مشاهده کنید.

فیلم سینمایی کانی پری

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی کانی پری

کارگردان: جلال نصیری هانیس، تهیه کننده: حوزه هنري استان كردستان، نویسنده: جلال نصیری هانیس، تصویربردار: ادیب سبحانی، صدابردار: ‌هادی ساعد محکم، سرپرست تدوین: جلال نصیری هانیس، زانیار لطفی، صداگذار: آرش قاسمی، مشاور فیلمنامه: کمال حاجی‌ پور، فواد حبیبی، دستیار کارگردان و برنامه‌ ریز: عدنان زندی، مدیر تولید: سیروان امانی

5/5 - (3 امتیاز)