دانلود فیلم نار و نی

با لینک مستقیم و کیفیت عالی

 

 

ژانر
زبان فارسی
رده سنی G (مناسب تمام سنین)
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان 86 دقیقه
کارگردان

خلاصه داستان :

این فیلم داستان زندگی عکاس جوانی را روایت می کند که در جستجوی یافتن عکس‌ های مناسبی برای نمایشِ در دستِ تمرینِ (قضیه اوپنهایمر) است که به‌ طور اتفاقی با پیرمرد ناشناسی که دچار عارضه قلبی شده است، مواجه می‌گردد. عکاس جوانی، شب هنگام، او را به بیمارستان می‌رساند و بر نیمکت انتظار بیمارستان، با مرور دفترچه ی خاطرات این پیرمرد، در فراگردی متافیزیکی، در پی روح او می‌افتد و خود را در قالب او می‌بیند و زندگی پیرمرد را از کودکی در کاشان، تا لحظه ی مرگ مرور می‌کند و و در پایان این مسیر به معرفتی دست پیدا می‌کند که حاکی از اعتلای وجود انسانی و منش اخلاقی او است.

معرفی فیلم نار و نی

دانلود فیلم ایرانی نار و نی : “نار و نی” فیلمی به کارگردانی سعید ابراهیمی فر و تهیه کنندگی سعید ابراهیمی فر و حسین ایری محصول سال 1367 می باشد. فیلمنامه این فیلم را نیز سعید ابراهیمی فر، حسین ایری و عزیز ترسه به صورت مشترک نگاشته اند.

سکانسی از فیلم نار و نی

 

سکانسی از فیلم سینمایی نار و نی

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی نار و نی

کارگردان: سعید ابراهیمی‌ فر، تهیه کننده: سعید ابراهیمی فر، حسین ایری، نویسنده: سعید ابراهیمی فر، حسین ایری، عزیز ترسه، تدوین: ژیلا ایپکچی و ژاله ایپکچی، موسیقی: فریبرز لاچینی، طراح لباس و صحنه: کیهان مرتضوی، طراح چهره پردازی: رضا رادمنش

3/5 - (2 امتیاز)