دانلود فیلم جنگ جهانی سوم

زبان فارسی
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
کارگردان

خلاصه داستان :

من همونی هستم که لباس تنت کرد، آدمت کرد، بهت بها داد، من همونم…

معرفی فیلم جنگ جهانی سوم

دانلود فیلم ایرانی جنگ جهانی سوم: فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم به کارگردانی و نویسندگی هومن سیدی در سال 1400 است که در سال 1401 منتشر خواهد شد. برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید.

تریلر فیلم جنگ جهانی سوم

پیش از دانلود فیلم جنگ جهانی سوم بهتر است بدانید که فیلمبرداری فیلم سینمایی جنگ‌جهانی سوم در آبان 1400 در شمال کشور آغاز شد. این فیلم همچنین در تابستان 1401 برای اولین بار در فستیوال فیلم ونیز به نمایش درآمد. متأسفانه هنوز تریلر این فیلم منتشر نشده.

اما به محض اینکه تیزر فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم هومن سیدی منتشر شود، آن را در همین صفحه در اختیار شما خواننده عزیز قرار خواهیم داد و شما می توانید قبل از دانلود فیلم جنگ جهانی آن را ببینید. تنها محتوای رسمی منتشر شده از دانلود فیلم جنگ جهانی سوم پوستری است که در زیر آن را می بینید.

 

فیلم جنگ جهانی سوم

عوامل سازنده فیلم جنگ جهانی سوم

قبل از دانلود فیلم جنگ جهانی سوم بهتر است با عوامل سازنده آن آشنا شوید. همانطور که اشاره شد کارگردان فیلم سینمایی جنگ جهانی سوم هومن سیدی است. او در این پروژه برای اولین بار تهیه‌کنندگی را نیز تجربه می‌کند. نویسندگی فیلمنامه نیز بر عهده هومن سیدی، آرین وزیردفتری و آزاد جعفریان است.

2.3/5 - (3 امتیاز)