ژانر ورزشی
زبان دوبله فارسی
سال انتشار
کشور سازنده روسیه
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان 1 ساعت و 18 دقیقه
کارگردان

George Miller, Richard Horne

بازیگران :

Damian Lewis, Paul Pogba, Luka Modric

خلاصه داستان :

فیلم رسمی جام جهانی 2018 بصورت مستندگونه از متن و حواشی جام جهانی است که فیفا از سال ۱۹۵۴ اقدام به تهیه این مجموعه فیلم ها کرده است. با صدای عادل فردوسی پور این فیلم رسمی دوبله شده است. در این فیلم تصاویری زیبا و سینمایی را با استفاده از به‌روزترین تجهیزات تصویربرداری در مورد جام جهانی 2018 مشاهده می کنیم. این فیلم روایتی بی‌نظیر و داستانی ماندگار از امید، اشتیاق، دل‌شکستگی و لذت جام جهانی را به نمایش میگذارد.

دانلود فیلم رسمی جام جهانی 2018 با لینک مستقیم و کیفیت عالی

دانلود فیلم رسمی جام جهانی 2018 با روایت عادل فردوسی پور با کیفیت های 480p – 720p – 1080p – 1080hq – bluray بصورت قانونی با لینک مستقیم در دی دی فیلم

موضوع:  ورزشی | محصول: FIFA Films, Shoot the Company | کشور میزبان : روسیه | انتشار: 2018

فیلم های رسمی جام جهانی از سال 1954 توسط خود فیفا و با کیفیتی ویژه و همچنین دسترسی های ویژه برای گروه فیلمبرداری این مجموعه ساخته میشود.

کارگردان این فیلم در سال 2018 توسط سایمون بیسه، چائو کوره‌آ، جورج میلر و ریچارد هورن انجام شده است.

فیلم رسمی جام جهانی 2018 توسط فیفا در هر دوره جام جهانی ساخته می شود و شامل حواشی و متن جام جهانی در هر دوره می باشد. این فیلم با کیفیتی عالی و تصاویری زیبا خاطره ای ماندگار از این دوره جام جهانی را به نمایش می گذارد.

نکته قابل توجه در مورد این فیلم این است که دسترسی گروه فیلم‌سازی فیفا به نقاط اختصاصی برای فیلم‌برداری مخاطب را از همیشه به بازیکنان و مربیان نزدیک‌تر کرده است.

همچنین کارگردانی مشترک سایمون بیسه، چائو کوره‌آ، جورج میلر و ریچارد هورن در کنار روایت عادل فردوسی‌پور این فیلم را جذاب و دیدنی کرده است.

فیلم رسمی جام جهانی 2018 با بروزترین تجهیزات فیلمبرداری و دسترسی ویژه برای فیلمبرداران این فیلم به نقاط اختصاصی، تهیه شده است.

از چهارشنبه دوم بهمن ماه 1398 امکان دانلود نسخه دوبله شده و با صدای عادل فردوسی‌پور بصورت قانونی با لینک مستقیم در دی دی فیلم فراهم شده است.

5/5 - (3 امتیاز)