دانلود سریال سرباز با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانر اجتماعی، عاشقانه، حماسی
زبان فارسی
روز انتشار 6 اردیبهشت
سال انتشار
کشور سازنده ایران
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
تعداد قسمت ها 50
مدت زمان 45 دقیقه
کارگردان

هادی مقدم دوست

بازیگران :

آرش مجیدی، الیکا عبدالرزاقی، پدرام شریفی، رویا تیموریان، کوروش تهامی، نیما شعبان نژاد، سیاوش خیرابی، علی عامل هاشمی، جمال اجلالی، اسماعیل محرابی، گلوریا هاردی، افسانه کمالی، جواد خواجوی، فرحناز منافی ظاهر، کاوه آهنگر، مهتاب ثروتی، محبوبه صادقی، مهدی مستبصری، دریا بخشنده

خلاصه داستان :

این سریال زندگی سرباز وظیفه ای به نام یحیی (آرش مجیدی)، همسرش یلدا (الیکا عبدالرزاقی)و رفقای هم خدمتی اش را روایت می کند که دیگر ماجرای جالبی می شوند و…

در خلاصه داستان این سریال بیتی از حافظ آمده است که می گوید: “در وفای عشق تو مشهور خوبانم چو شمع، شب‌ نشین کوی سربازان و رندانم چو شمع”

معرفی سریال هشتگ سرباز

دانلود سریال ایرانی #سرباز : “سرباز” سریالی تلویزیونی به کارگردانی هادی مقدم دوست و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی، محصول سال 1397 می باشد که در ماه مبارک رمضان 1399 از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.

فیلمنامه سریال “هشتگ سرباز” که ژانری عاشقانه و حماسی دارد را نیز هادی مقدم دوست و حمیت نعمت الله به صورت مشترک نگاشته اند. حمید نعمت الله و هادی مقدم دوست که پیش از این سریال “وضعیت سفید” به نویسندگی آنها و به کارگردانی حمید نعمت ­الله از شبکه سه سیما پخش شده بود، دوباره در سریال “سرباز” به تهیه ­کنندگی محمدرضا شفیعی با همدگیر همکاری کرده اند با این تفاوت  که این بار هادی مقدم دوست در مقام کارگردان در پروژه حضور داشته است.

آرش مجیدی و الیکا عبدالرزاقی در سکانسی از سریال هشتگ سرباز

جالب است بدانید که فیلمنامه سریال “#سرباز” بعد از مدتی دچار تغییراتی شد. در ابتدا قرار بود شخصیت های سریال به فراخور قصه به مناطق زلزله زده سفر کنند و بخشی هایی از قصه در جریان کمک رسانی به زلزله زدگان روایت شود اما با توجه به وقوع سیل در شهرهای مختلف ایران در زمان فیلمبرداری این فیلم، به منظور همدردی با مردم و در جهت به روز شدن هر چه بیشتر قصه، سکانس های مربوط به مناطق زلزله زده به مناطق سیل زده تغییر پیدا کرد. سکانس های مربوط به وقوع سیل این سریال تلویزیونی در استان خوزستان و روستاهای شهرستان شادگان جلوی دوربین رفته است.

فیلمبرداری سریال “سرباز”  در سال 1397 در محله ستارخان تهران کلید خورد و در شهر ها و مکان های مختلفی همون لواسان، ساوه، قم، زاهدان، اهواز، خرمشهر، آبادان، زابل، قزوین، دماوند، پرند و همچنین در شهر های کربلا و نجف کشور عراق، ادامه پیدا کرد و سرانجام با گذشت 19 ماه از شروع تصویر برداری در مشهد به پایان رسید. بیشتر لوکیشن های فیلمبرداری این مجموعه تلویزیونی در پادگان بوده که نمایانگر جو نظامی این مجموعه ی تلویزیونی می باشد.

سیاوش خیرابی، جواد خواجوی و نیما شعبان نژاد در سکانسی از سریال هشتگ سرباز

آرش مجیدی در نقش سربازی به نام یحیی و الیکا عبدالرزاقی در نقش یلدا همسر یحیی بازیگران نقش های اصلی سریال سرباز را تشکیل داده اند. از دیگر بازیگران مطرح این سریال تلویزیونی نیز می توان به رویا تیموریان در نقش مادر یحیی، سیاوش خیرابی در نقش سرباز وظیفه علیرضا، پدرام شریفی در نقش سرباز وظیفه فکور، نیما شعبان نژاد در نقش سرباز وظیفه فرامرز، علی عامل هاشمی در نقش سرباز وظیفه شهاب، کاوه آهنگر در نقش سرباز وظیفه فرشید، گلوریا هاردی در نقش لیلا و… اشاره کرد. همچنین جالب است که بدانید جواد خواجوی نیز که یکی از چهره های طنز و کمدی شبکه های اجتماعی است و با صداگذاری خاص با لهجه مشهدی بسیار مشهور و پر طرفدار است، در این سریال در نقش سرباز وظیفه غلامرضا، به ایفای نقش پرداخته است.

شایان ذکر است که ناصر طهماسب دوبلور مشهور و نام آشنای سینما و تلویزیون نیز به عنوان راوی در سریال “#سرباز” حضور داشته است.

آرش مجیدی و پدرام شریفی در سکانسی از سریال هشتگ سرباز

زمان و ساعت پخش سریال سرباز

سریال سرباز که در 50 قسمت تولید و آماده شده است از 6 اردیبهشت ماه 1399 در ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت 20:15 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد. شایان ذکر است که پخش این سریال پس از اتمام شب های ماه مبارک رمضان نیز ادامه خواهد داشت.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود تمامی قسمت های سریال “سرباز” را می توانید مشاهده نمایید.)

الیکا عبدالرزاقی و گلوریا هاردی در سکانسی از سریال هشتگ سرباز

عوامل تولید سریال ایرانی #سرباز

کارگردان : هادی مقدم دوست، تهیه کننده : محمدرضا شفیعی، نویسنده:‌ حمید نعمت­ الله،‌ هادی مقدم­ دوست، مدیر فیلمبرداری: محسن فلاحی، تدوین: خشایار موحدیان، سعید سیاح، دستیار کارگردان:‌ سعید بیات، مدیر برنامه­ ریزی: وحید کاشی، مدیر تولید: حمید حاجی زاده، صدابردار: علی عدالت دوست، صداگذار: امین شریفی، طراح صحنه: بابک پناهی، طراح لباس: شادی رستگار، طراح گریم: مرتضی کهزادی، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، منشی صحنه: رضا بقایی، مدیر تدارکات: محمد علی محمدی، راوی: ناصر طهماسب، عکاس: حسن هندی با همکاری سحر لطفی، مشاور رسانه ­­ای: نیکان نصاریان، روابط عمومی: زهرا دمزآبادی، مجری طرح: موسسه فرهنگی هنری وصف صبا، محصول گروه: فیلم و سریال شبکه سه سیما و قرارگاه مهارت آموزی ستاد کل نیروهای مسلح

4.8/5 - (66 امتیاز)