دانلود سریال احضار با لینک مستقیم و کیفیت 1080HQ

اولین سریال ترسناک ایرانی شبکه نمایش خانگی

ژانر
زبان فارسی
رده سنی R (کودکان زیر 17 سال با خانواده ببینند)
سال انتشار
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq
سایز متفاوت در قسمت ها و کیفیت های مختلف
تعداد قسمت ها 11
مدت زمان 50 دقیقه
کارگردان

خلاصه داستان :

در خلاصه این سریال آمده : من هفت سال پیش مردم. تا شوهرم بتونه با خیال راحت زندگی عاشقانه اشو با صمیمی ترین دوستم شروع کنه اون دوتا فکر می کردن مرگ من میتونه آتیش انتقام رو ازشون دور کنه برای گرفتن انتقام یه راه خوب پیدا کردم فقط قول بده که سکوت کنی

معرفی سریال احضار

دانلود سریال ایرانی احضار : پیش از دانلود سریال احضار بهتر است به این مورد توجه کنید که سریال احضار اولین سریال ترسناک شبکه نمایش خانگی است، به نظر می رسد احضار در جذب مخاطبان خاص خود توانسته است بسیار موفق عمل کند.

احضار سریالی ایرانی در ژانر فیلم ترسناک است که به تهیه کنندگی و کارگردانی رامین عباسی زاده و مجری طرح شهاب کاظمی است که به صورت هفتگی در شبکه نمایش خانگی توزیع می‌شود. به دلیل وجود مواردی نظیر جن و ارواح در این سریال دیدن آن را برای همه گروه های سنی پیشنهاد نمی کنیم. برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید.

تیزر رسمی سریال احضار

پیش از اقدام برای دانلود سریال احضار می توانید به تماشای تیزر سریال احضار بپردازید و جذاب ترین بخش های این سریال را تماشا کنید و در نهایت برای دانلود سریال احضار با کیفیت فول اچ دی تصمیم بگیرید.

آنونس یا تیزر چه تاثیری بر دانلود سریال احضار دارد؟

پیش از دانلود سریال احضار بهتر است درباره ی انونس ها و تیزر های سریال ها و فیلم نیز بیشتر بدانید. انونس ها و تیزر ها در واقع یک روش تبلیغاتی هستند که به فروش و بیشتر دیده شدن اثر کمک می کنند.

به عنوان مثال تیزر های این سریال به افزایش امار دانلود سریال احضار کمک کرده است. معمولا تدوینگر های تیزر ها و انونس ها تلاش می کنند تا چندین قسمت از بهترین و جذاب ترین سکانس ها را در تیزر و انونس ها جا دهند تا مخاطب با تماشای سریال احضار بتواند برای دانلود سریال احضار ترغیب شود.

معمولا چندین انونس برای یک اثر تدوین می شود و در رسانه های مختلف از انواع آنها استفاده می شود. در این صفحه نیز می توانید یکی از انونس های این سریال را پیش از اقدام برای دانلود سریال احضار ببینید. تیزر این سریال نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

دانلود سریال احضار برای چه افرادی مناسب است؟

پیش از دانلود سریال احضار بهتر است بدانید که ژانر این سریال ترسناک و مهیج است و بازیگران فوق العاده ای در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند و دیدن سریال احضار برای افرادی مناسب است که به ژانر ترسناک و مهیج علاقه دارند و برای دیگر افراد مناسب دیدن نیست.

نکته ای که قبل از اقدام به دانلود سریال احضار وجود دارد این است که بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند شامل :سلیمه رنگزن، ریحانه رضی، یاسمن همتی، نوش آفرین رحمانی، آرش مهاجر، نازنین کیوانی، بنیامین پیروانی، شیما مرزی و … است که هرکدام از این افراد به نوبه خودشان بهترین بازی را در اختیار بینندگان قرار می دهند.

اما در مورد ژانر ترسناک بهتر است بدانید که ژانر ترسناک،مدل های متفاوتی دارد و بیننده اگر اعضای این مجموعه را بشناسد، سطح توقع خود را از فیلم ترسناک ارزشیابی می‌کند و برای درک و فهم آن؛ نیروی فکری باقی می‌گذارد. لینک های دانلود سریال احضار و کیفیت های دیگر به محض انتشار از توزیع کننده، در ادامه مطلب قرار خواهد گرفت.

[caption id="attachment_74695" align="aligncenter" width="500"]پوستر سریال احضار سریال احضار[/caption]

زمان پخش سریال احضار

پیش از اقدام برای دانلود سریال احضار سوالیکه مکن است برای افراد به وجود بیاید این است که چه زمانی این سریال پخش می شود؟ سریال احضار که اولین سریال ترسناک و رعب آوری است که قرار است از طریق شبکه نمایش خانگی منتشر شود. به زودی و از پنجم دی ماه 1397 برای دانلود و خرید قانونی در دسترس شما عزیزان قرار خواهد گرفت.

اسامی عوامل تولید و ساخت سریال احضار

پیش از اقدام برای دانلود سریال احضار بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با عوامل اصلی این سریال نمایش خانگی نیز آشنا شوید.

طراح بدلکاری: کیوان رضایی مدیر تولید: بهروز کریمی مدیر صدابرداری: حسین بشاش

مشاور رسانه‌ای: هادی داداشی عکاس: امیر اماملی مدیر تدارکات: مرتضی خسروی مجد

طراح و کارگردان : رامین عباسی زاده مجری طرح و تهیه کننده: حنان فیلم، مهیارسلیمی

بازیگردان: علیرضا کمالی مدیربرنامه ریزی: اشکان سپهر دستیار دوم کارگردان: مسعود جیرانی

منشی صحنه: لادن رحمتی مدیر تصویربرداری: آرش خالق دوست نویسندگان: بابک کایدان، میثم کایدان

طراح صحنه و لباس: رضاحاج درویش طراح گریم: رامین مجردی جلوه‌های ویژه میدانی: محسن روزبهانی

تصویر بردار پشت صحنه: غزل یوسفی جلوه‌های ویژه و طراح استوری برد: میلاد فرج الهی دستیار اول کارگردان: حسین خضوعی

خواندن بیشتر
4.2/5 - (5 امتیاز)