دانلود شب آهنگی رایگان با لینک مستقیم

ژانر ، ،
زبان فارسی
رده سنی G (مناسب تمام سنین)
روز انتشار سه شنبه ها
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان 60 دقیقه
کارگردان

بازیگران :

خلاصه داستان :

این برنامه به مصاحبه با هنرمندان و گفت و گو با آنها می پردازد ….

تیزر فصل دوم شب آهنگی (تیزر جدیدترین قسمت شب آهنگی)

قبل از دانلود شب آهنگی پیش نمایش آن را تماشا کنید. برای هر قسمت از برنامه‌ی شب آهنگی تیزری اختصاصی منتشر می‌شود که شما می‌توانید قبل از دانلود شب آهنگی برای هر قسمت به تماشای تیزر آن بپردازید. حضور بازیگران، ورزشکاران و افراد تاثیرگذار در این تیزر ها در کنار صحنه هایی خنده دار از گفتگوی این افراد ویا بازی و مسابقه با حامد آهنگی، این تیزر ها را جذاب و تماشایی کرده است و کنجکاوی مخاطبان را برای تماشا و دانلود طنز شب آهنگی برانگیخته است.

فرم حضور در برنامه حامد آهنگی به‌عنوان تماشاگر

در صورت تمایل برای حضور در ضبط برنامه های حامد آهنگی، فرم زیر را پر کنید و منتظر تماس عوامل باشید.
  • (برای وارد کردن عددها، کیبوردتون رو روی زبان انگلیسی بذارید.)
  • لطفاً یک مقدار بین 0 و 15 را وارد نمایید .
    (برای وارد کردن عددها، کیبوردتون رو روی زبان انگلیسی بذارید.)

تماشای تیزر آهنگین شب آهنگی

شب آهنگی تیرهای زیادی دارد که هر کدام پیش نمایشی از سکانس های بامزه و خنده دار از هر قسمت این برنامه هستند. هر قسمت از این برنامه سریالی، با حضور یک فرد شناخته شده و مشهور ساخته شده است که باعث شده است تیزرهای زیادی برای شب آهنگی طراحی شود. با تماشای تیزر این برنامه، به قدرت ایجاد خنده و هیجان توسط حامد آهنگی در این برنامه جذاب پی خواهید برد.

دانلود شب آهنگی را از دست ندهید!

دانلود شب آهنگی فرصت تماشای برنامه جذابی از حامد آهنگی، کمدین معروف ایرانی می باشد. این برنامه پرچالش و سراسر خنده از شبکه فیلم نت و با مجری گری حامد آهنگی پخش شده است. این برنامه که در واقع یک رئالیتی شو با محور طنز و خنده می باشد، با دعوت از افراد مشهور و سلبریتی ها به گفتگو و اجرای مسابقه و چالش با این افراد می پردازد.

شب آهنگی در دل مخاطبان ایرانی نفوذ کرد و افراد زیادی این برنامه را دنبال کردند و خندیدند. اجرای پرانرژی و خنده آور حامد آهنگی در این برنامه و خنده های همیشگی او از دلایل جذابیت شب آهنگی برای بسیاری از تماشاگران بوده است.

دانلود شب آهنگی به صورت رایگان

برنامه شب آهنگی را میتوانید در دو نسخه رایگان و خرید قانونی در دی دی فیلم مشاهده و دانلود کنید. شایان ذکر است برخی از قسمت های این برنامه بصورت رایگان منتشر نشده است و پس از اجازه تولید کننده، این قسمت ها نیز بصورت رایگان در دسترس کاربران عزیز دی دی فیلم قرار میگیرد. برای دانلود رایگان کشو اولی را باز کرده و قسمت مورد نظر را به صورت رایگان دانلود کنید.

معرفی برنامه ترکیبی شب آهنگی

دانلود برنامه ایرانی شب آهنگی، مورد توجه بسیاری از مخاطبین قرار گرفت و در زمان پخش این برنامه، تماشاگران و طرفداران حامد آهنگی با هیجان زیاد منتظر پخش هر قسمت از این برنامه بودند و هنوز هم افراد زیادی با دانلود برنامه شب آهنگی، آن را تماشا می کنند.برنامه ترکیبی شب آهنگی به تهیه کنندگی محمدرضا صابری و با اجرای حامد آهنگی کمدین معروف می باشد.

این برنامه علاوه بر گفت گو شامل بخش های مسابقه ای فوق العاده طنز و شاد نیز می باشد که لحظات مفرحی را برای شما به ارمغان می آورد. شب آهنگی مانند یک قرص خنده، فرصتی از سرگرمی و شادی برای مردم ایران می باشد که تماشاگران زیادی را تا به حال خندانده است و خانوداه و دوستان زیادی را برای دیدن این طنز فوق العاده گرد هم آورده است.

قبل از دانلود شب آهنگی درباره‌ی آن بیشتر بدانید

برنامه شب آهنگی از عید 1400 شروع به پخش کرده است و تاکنون هنرمندان متفاوتی مهمان این تاک شو بوده اند. محتوای این برنامه شامل مسابقه ها و چالش های متفاوت مجری (حامد آهنگی) با مهمان هایش و مصاحبه با آنها می‌باشد. همچنین این برنامه شامل مسابقه خانم‌ها و آقایان از بین تماشاچی های برنامه شب آهنگی می‌باشد.

عوامل سازنده‌ی برنامه به کمک بند موزیک با اجرای موسیقی های شاد و به همراه اجرای پر انرژی حامد آهنگی تلاش کرده اند تا اوقات خوش و دلچسبی را برای مخاطبانش فراهم کند. هم اکنون فصل دوم تاک شو شب آهنگی هر سه‌شنبه از پلتفرم فیلم نت پخش می‌شود.

عوامل برنامه شب آهنگی

برنامه شب آهنگی به کارگردانی حامد آهنگی و مجری گری خود او ساخته شده است و عوامل سازنده مطرح دیگری هم در مرحله تولید و اجرای این برنامه نقش داشته اند.

تهیه کننده: محمدرضا صابری، طراح پوستر: شایان شفابخش، عکس: کوروش جوان، طراح لوگو: غرفان بهکار

فصل های برنامه شب آهنگی

برنامه شب آهنگی در دو فصل مجزا تولید و از شبکه فیلم نت پخش شد. در هر فصل از این برنامه شاهد حضور افراد شناخته شده ای مانند امین حیایی، حمید لولایی، مریم امیرجلالی، امیر نوری، خداد عزیزی و … هستیم که تاثیر زیادی در موفقیت و پرمخاطب بودن هر فصل داشته اند. فصل های این برنامه با ترکیب مسابقه، طنز و گفتگو یک برنامه ای در ژانر ترکیبی را شکل دادند که در فصل اول و دوم بسیار جذاب اجرا شد تا جایی که بسیاری از مخاطبان منتظر پخش فصل سوم این برنامه بودند.

تماشای برنامه شب آهنگی به چه کسانی توصیه می شود؟

نام حامد آهنگی در ذهن مخاطبان ایرانی با رنگ، خنده، هیجان و انرژی همراه است و همه کسانی که به طنز و نیز رئالیتی شو در یک برنامه علاقه دارند، می توانند مخاطب شب آهنگی باشند؛ بنابراین تماشا و دانلود سریال شب آهنگی برای همه طرفداران ژانر مسابقه و برنامه های گفتگو محور توصیه می شود. با تماشای این برنامه، لحظات خوشی را با خنده های زیاد تجربه خواهید کرد و خاطره ای ماندگار از یک طنز جذاب در ذهن شما ثبت خواهد شد.

رئالیتی شو یا مسابقه؟

حامد آهنگی با طراحی آیتم های متنوع در این برنامه و حتی مشارکت دادن تماشاگران در چالش ها و مسابقه ها، تلاش داشته تا بر جذابیت های این برنامه برای مخاطب ایرانی بیفزاید و آنها را بیشتر بخنداند. اگر شما هم از طرفداران شب آهنگی و خود حامد آهنگی هستید، با دانلود مسابقه TNT که برنامه جذاب و تازه حامد آهنگی است، می توانید از یکی دیگر از شاهکارهای خنده دار و سرگرم کننده او لذت ببرید.

خواندن بیشتر
4.1/5 - (167 امتیاز)