دانلود انیمیشن بنیامین با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانر انیمیشن، تاریخی
زبان فارسی
روز انتشار 15 آبان
سال انتشار
کشور سازنده ایران
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان 90 دقیقه
فروش گیشه 5٬219٬347٬000 تومان
کارگردان

محسن عنایتی

بازیگران :

چنگیز جلیلوند، ناصر طهماسب، اکبر منانی، سعید مظفری، مریم شیرزاد، تینا هاشمی، آرزو آفری، مهبد قناعت‌ پیشه، کوروش زارع‌ پناه، مهرداد معمارزاده

خلاصه داستان :

فیلم سینمایی “بنیامین” برشی از زندگی مردم قوم بنی اسراییل در مصر باستان می باشد.

این انیمیشن ماجرای پسر بچه ای به نام بنیامین را روایت می کند که برای نجات جان مادرش که به واسطه ی خرابکاری‌ آشر، دوست بامزه اما دست و پا چلفتی بنیامین، توسط سربازان فرعون اسیر شده، مجبور می شود برای نجات مادرش، به سفر خطرناکی برود، در این سفر اتفاقاتی برای او می افتد که دیدگاه او را نسبت به جامعه و زندگی اش تغییر می دهد.

معرفی انیمیشن بنیامین

دانلود انیمیشن سینمایی بنیامین : “بنیامین” یک انیمیشن ایرانی به کارگردانی محسن عنایتی و تهیه‌ کنندگی مصطفی حسن آبادی، محصول سال 1397 است. انیمیشن سینمایی “بنیامین” که محصول گروهی از هنرمندان جوان کاشانی است یکی از جدیدترین و قوی ترین انیمیشن های ایرانی می باشد که دارای جلوه های ویژه و ساختاری با کیفیت است و جالب است بدانید که مراحل ساخت و تولید این انیمیشن نزدیک به دو سال به طول انجامیده است.

پویانمایی “بنیامین” در 15 آبان ماه 1398 در سینماهای ایرانی اکران شد که با استقبال فوق العاده‌ و گسترده ی تماشگران همراه شد تا جایی که توانست با فروش بیش از 5 میلیارد به عنوان دومین انیمیشن پرفروش تاریخ سینمای ایران لقب بگیرد. “بنیامین” همچنین در 20 خرداد ماه 1399 نیز در شبکه نمایش خانگی منتشر و توزیع شد.

انیمیشن “بنیامین” نخستین بار از سوی موسسه ندای موعود مجری طرح این اثر، در اسفند ماه سال 1397 در مرکز همایشهای بین المللی رایزن با همکاری مسئولین دبیرستان صالح و دبیرستان احسان و با حضور چهره ها و شخصیت های فرهنگی و هنری ایران به صورت ویژه اکران شد. این انیمیشن همچنین در سی‌ و دومین جشنواره فیلم‌ های کودکان و نوجوانان اصفهان در سال 1398 حضور داشته و توانسته است برنده جایزه بهترین پویانمایی در این جشنواره شود.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود انیمیشن سینمایی “بنیامین” را می توانید مشاهده نمایید.)

عوامل تولید انیمیشن سینمایی بنیامین

کارگردان: محسن عنایتی، تهیه کننده: مصطفی حسن آبادی، موسیقی: بهزاد عبدی (ارکستر ویرتوزهای کیف در اوکراین) مدیر دوبلاژ: امیر هوشنگ زند، صداگذار: فرشید جلیلی، مدیر تولید: جواد رضایی، کارگردان هنری: حامد فرهادی، سرپرست انیمیت: علی رضا زارع، داینامیک لباس: علی اکبر مزرعتی، جلوه‌ های ویژه: ابوالفضل مزرعتی، ریگ و استخوان گذاری: میلاد مزرعتی، مدیر روابط عمومی: مسعود مزرعتی، برنامه نویسی: حسین قاسمی، صدابردار: سینا زند، آندرى موکریتسکى، مدیر تبلیغات: هادی اسماعیلی، دستیار تبلیغات: وحید محرابیان

 

5/5 - (5 امتیاز)