تیزر فیلم سینمایی مردی بدون سایه : “مردی بدون سایه” فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی علیرضا رئیسیان می باشد که در سال 1397 تولید شده است. این فیلم یک عاشقانه رمزآلود است و به روابط عاطفی و زناشویی انسان معاصر می‌پردازد و نگاه ویژه‌ ای به مشکلات اجتماعی این روزهای جامعه دارد.

“مردی بدون سایه” با صحنه‌ ای بسیار خشن و تکان دهنده شروع می‌شود و داستان اصلی فیلم به مسئله‌ ی بسیار جذاب سوء ظن می پردازد. همچنین در این فیلم به موضوع خیانت نیز پرداخته شده است که البته خشونت در این فیلم، خشونت خانوادگی و قتل‌ های ناموسی می باشد که موضوع بسیاری از فیلم‌ های ایرانی در تاریخ سینمای ایران بوده است.

خلاصه داستان فیلم مردی بدون سایه

در خلاصه این فیلم آمده است که: شخصی به نام ماهان کوشیار (علی مصفا) مستند ساز است و برای مجموعه سینمایی کار می کند. آخرین مستندش در مورد مردی است که با شک به همسرش دست به قتل او می زند. این روند مستند در زندگی خود ماهان کوشیار اثر می گذارد. همسرش سایه (لیلا حاتمی) دانشجوی مقطع دکتری در شرکتی استخدام می شود و همراه مدیر عامل شرکت فواد رشت آرا (امیر آقایی) به اسپانیا می رود. در زمان نبودش ماهان در کیف همسرش هدیه ایی پیدا میکند که باعث بوجود آمدن شک هایی در او می شود. پس از بازگشت سایه از اسپانیا همانند مستندش همسرش سایه را به قتل می رساند، که برای اینکه چرا ماهان علت دریافت هدیه را نپرسیده است و … انتقاداتی پیش آمده است.

دانلود فیلم مردی بدون سایه

[ دانلود فیلم مردی بدون سایه ]

تیزر فیلم مردی بدون سایه

اسامی بازیگران فیلم مردی بدون سایه

لیلا حاتمی، علی مصفا، فرهاد اصلانی، امیر آقایی، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، به آفرید غفاریان، سیامک اطلسی، نسیم ادبی، سیمون سیمونیان، پانته آ سیروس، آزاده اسماعیل خانی، شهرام جمشیدی، احسان شیخی، حسام نورانی، عاطفه للهی، النا مارتینز، رافائل چاوز مادرا

4.7/5 - (4 امتیاز)