تیزر فیلم مستند آبی به رنگ آسمان : “آبی به رنگ آسمان” با نام قبلی “4 فینال آسیا” یک فیلم مستند سینمایی بر اساس طرح، پژوهش و کارگردانی امیر رفیعی و تهیه کنندگی امیر رفیعی و علی فتح الله زاده می باشد که در سال 1396 تولید شده است. فیلمنامه این فیلم را نیز خشایار الوند نگاشته است.

در ” آبی به رنگ آسمان” که فیلمی پیرامون تاریخ پر افتخار باشگاه استقلال (تاج) در فوتبال ایران و آسیا می باشد می توان بزرگی آبی های پایتخت ایران را نظاره کرد تا نسل ها اعم از هوادار و بازیکن و حتی مدیر و مسئول و فراتر از آن ها بهتر و بیشتر پی به قدمت و اصالت این تیم بزرگ و پر افتخار ببرند و برای پیراهن مقدس آن ارزش قائل باشند. استقلالی که به رغم ناکامی های چند سال اخیر که دلایل مختلفی داشته است! کماکان پرافتخارترین باشگاه ایرانی در آسیا محسوب می شود و به همراه الهلال عربستان و پوهانگ استیلرز کره جنوبی یکی از سه تیم برتر قاره کهن محسوب می شود.

خلاصه فیلم آبی به رنگ آسمان

در این فیلم به مرور تاریخ پرافتخار باشگاه استقلال تهران از زمان تاسیس در سال 1324 تا به امروز با حضور روایت ده‌ ها، چهره مطرح ورزشی-هنری پرداخته می شود.

در خلاصه این فیلم آمده است که: این باشگاه که قدیمی ترین و پرافتخارترین باشگاه ایران محسوب می شود در سال 1324 با نام ” دوچرخه سواران ” تاسیس شد، در سال 1328 به ” تاج ” تغییر اسم داد و 1358 تا به حال نیز ” استقلال ” است و اطلاعاتی کامل در مورد افتخارات فراوان این تیم از ابتدای تاسیس تا کنون و…

دانلود فیلم آبی به رنگ آسمان

[ دانلود فیلم آبی به رنگ آسمان ]

تیزر فیلم مستند آبی به رنگ آسمان

راویان فیلم مستند آبی به رنگ آسمان

همایون ارشادی، مهناز افشار، سیامک انصاری، فرهاد اصلانی، حمیدرضا آذرنگ، بابک حمیدیان، رضا یزدانی

 

5/5 - (5 امتیاز)