بیوگرافی گلوریا هاردی بازیگر سریال هشتگ سرباز، همسر ساعد سهیلی +عکس های مدلینگ

نام گلوریا
نام خانوادگی هاردی
تاریخ تولد 11 بهمن 1360
محل تولد بوردو(فرانسه)
وضعیت تاهل متاهل
همسر ساعد سهیلی
تحصیلات موسیقی
شغل بازیگر،موزیسین

بازیگران :

گلوریا هاردی کیست :

گلوریا هاردی بازیگر دو رگه ایرانی است که از مادری با اصالت شیرازی و پدر فرانسوی در بوردو فرانسه متولد شده است و در دو کشور فرانسه و سوئیس زندگی کرده است به واسطه ازدواج با ساعد سهیلی اکنون در ایران زندگی میکند.وی با،بازی در نقش رها در سریال کیمیا به شهرت رسیده است و با همین نقش فیدبک خوبی از مردم ریافت کرده است.

تحصیلات و دانش بازیگری :

خانم هاردی در فرانسه در مدرسه خصوصی عالی هنر، موسیقی و سینما خوانده است و تمرکز اصلی اش روی موسیقی بوده و موزیسین است اما به بازیگری هم علاقمند است.

در فرانسه به خوانندگی هم مشغول بوده است. اما بازیگری و دوره های آن را با گذراندن چند دوره کوتاه در پاریس شروع کرد که باعث افزایش علاقه اش به بازیگری شد. در ایران برای کلاس بازیگری خانم ازیتا حاجیان را انتخاب کرد حدود یک سال قبل از ساخت سریال کیمیا.

شروع فعالیت :

رفتن به کلاس های خانم حاجیان باعث ورود گلوریا به سریال کیمیا شد. عوامل سریال به دنبال یک دختر خارجی بودنند و به پیشنهاد خانم حاجیان از ایشان تست گرفته شد و قبول شدند.

احتمال می رود گلوریا در آینده جز بازیگران پرکار ایران باشد، با توجه به امکان استفاده از این بازیگر در سریال های که در خارج از کشور ضبط میشوند و فارسی روان حرف زدن .

آشنایی با ساعد سهیلی و بارداری:

آشنایی گلوریا و ساعد به فستیوال فیلم فرانسه برمیگردد. اما آنها ازدواج را رسانه ای نمی کنند تا اینکه بعد از شروع سریال کیمیا با انتشار عکس های دو نفره خود را به عنوان زوج معرفی می کنند.

گلوریا و ساعد سهیلی 6 سال اختلاف سنی دارند(ساعد سهیلی متولد 1366 است)

این زوج اکنون در انتظار به دنیا آمدن فرزندشان هستند.

نظر گلوریا هاردی راجع به ایران وفرانسه :

گلوریا فرانسه و ایران را هردو وطن خود می داند. او می گوید: اگر روزی تیم ملی ایران و تیم ملی فرانسه بازی کنند، من دوست دارم بازی مساوی شود. اگر در ایران بازی را تماشا کنم، طرفدار فرانسه می‌شوم و اگر در فرانسه بازی را ببینم، طرفدار ایران خواهم بود.

علایق گلوریا هاردی:

سنت های ایرانی مثل عید، خانه تکانی و… برای گلوریا بسیار جذاب است.خانم هاردی به تازگی شروع به خواندن کتاب های شاعران ایرانی مثل سهراب سپهری کرده است.

از بین بازیگران ایرانی زن انتخاب ایشان لیلا حاتمی و بین بازیگران مرد البته که طرفدار همسر خود است.

گلوریا هاردی در رمضان 99 با سریال “هشتگ سرباز” به تلویزیون بازگشت.

 

5/5 - (3 امتیاز)

اینستاگرام گلوریا هاردی + سایر شبکه های اجتماعی و ارتباطی

آثار گلوریا هاردی

سریال ها

تصویر عنوان سال انتشار
دانلود سریال سرباز دانلود سریال سرباز 1399
تصویر ندارد
سریال کیمیا 94