نام صدف
نام خانوادگی اسپهبدی
تاریخ تولد 15 بهمن 1372
محل تولد تهران
وضعیت تاهل مجرد
تحصیلات کارشناسی بازیگری
شغل بازیگر
سالهای فعالیت 1396 تاکنون

بازیگران :

بیوگرافی صدف اسپهبدی: صدف اسپهبدی کیست؟

صدف اسپهبدی در تهران متولد شده است و فارغ التحصیل رشته بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد است.

بیوگرافی صدف اسپهبدی: صدف اسپهبدی چند سال دارد؟

صدف اسپهبدی در تاریخ 15 بهمن 1372 متولد شده است و حدود 28 سال سن دارد.


بیوگرافی صدف اسپهبدی: زندگی شخصی صدف سپهدی

صدف اسپهبدی در خانواده ای چهارنفره زندگی می کند و فرزند دوم خانواده است. نام پدرش “حمید اسپهبدی” و مادرش “حمیرا بیرامی” است. خواهر صدف اسپهبدی نیز پزشک می باشد.

بیوگرافی صدف اسپهبدی: صدف اسپهبدی و همسرش

صدف اسپهبدی مجرد است و تاکنون ازدواج نکرده است.

 


بیوگرافی صدف اسپهبدی: شروع فعالیت هنری صدف اسپهبدی

صدف اسپهبدی فعالیت هنری خود را بازی در فیلم های کوتاه شروع کرد. صدف اسپهبدی با بازی در فیلم کوتاه دیستوپیا (Dystopia) به کاگردانی سپهر کشن فلاح در سال 1395 فعالیت هنری خود را آغاز کرد.

صدف اسپهبدی بعد از بازی در فیلم کوتاه بعد از بازی در فیلم “راحانا” به کارگردانی کاظم دانشی در سال 1395 در کنار علیرضا مهران و محسن صادفی به اقای نقش پرداخت و محبوبیت و شهرت نسبی بدست آورد. او در فیلم “راحانا” نقش یک دختر تک تیرانداز را بازی کرد.

بیوگرافی صدف اسپهبدی: شروع فعالیت هنری در تلویزیون

صدف اسپهبدی در سال 1396 با مجموعه کمدی و طنر به نام “سفر در خانه” در کنار حسن پورشیرازی و بهنوش بختیاری به ایفای نقش پرداخت و وارد قاب تلویزیون از طریق شبکه نسیم شد.

همچنین صدف اسپهبدی در تابستان سال 1397 در کنار فرهاد جم به مجری گری برنامه “همیشه خونه” در شبکه آموزش مشغول شد. صدف اسپهبدی در سال 1398 نقش مکملی در سریال “دلدار” که در ماه مبارک رمضان پخش شد، داشت.

بیوگرافی صدف اسپهبدی: شروع فعالیت هنری در سینما

صدف اسپهبدی در سال 1398 در فیلم “الف امنیت” در کنار هنرمندانی همچون علیرضا جلالی تبار و حمیدرضا هدایتی به ایفای نقش پرداخت.


بیوگرافی صدف اسپهبدی: دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فجر با فیلم علفزار

صدف اسپهبدی در سال 1400 در فیلم سینمایی “علفزار” به کارگردانی کاظم دانشی و تهیه کنندگی بهرام رادان در کنار هنرمندانی همچون “پژمان جمشیدی” و “سارا بهرامی” به ایفای نقش پرداخت و با دریافت سیمرغ بلورین در چهلمین جشنواره فیلم فجر در بخش بهترین بازیگر نقش مکمل زن توانست به شهرت برسد. صدف اسپهبدی درباره ی تجارت و تلاش های خود برای فیلم سینمایی علف زار می گوید:

من هر شب برای کاهش وزن 10 کیلومتر می دویدم و اثرات این کاهش وزن بیش از اندازه بود ، از تغییرات هورمونی و ریزش مو تا از دست دادن مواد مغذی …

2.8/5 - (5 امتیاز)

جوایز و افتخارات صدف اسپهبدی

نامزد یا برنده جشنواره سال بخش نام اثر
برنده سیمرغ بلورین چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر 1400 بهترین بازیگر نقش مکمل زن علفزار