بیوگرافی کامل زهرا جهرمی بازیگر سریال موچین همراه با عکس های جدید

نام زهرا
نام خانوادگی جهرمی
تاریخ تولد 11شهریور 1364
محل تولد تهران
وضعیت تاهل متاهل
همسر میثم آهنگری
فرزندان هلیا
تحصیلات لیسانس کارگردانی
شغل بازیگر، مجری
سالهای فعالیت 1377 تا اکنون

بازیگران :

زهرا جهرمی کیست؟

زهرا جهرمی متولد 11 شهریور 1364 در تهران است و به فعالیت های هنری از جمله بازیگری سینما، تلویزیون و تئاتر، کارگردانی، مجریگری و … مشغول است.

تحصیلات

وی فارغ التحصیل رشته کارگردانی در مقطع لیسانس می باشد. همچنین او دارای مدرک مجری گری از دانشگاه خبر با معدل 19/48 است.

شروع فعالیت هنری

زهرا جهرمی از 13 سالگی شروع به بازیگری تئاتر کرده است و اولین حضور جدی او در تئاتر بازی در تئاتر “مکبث” بوده است. وی سال 1385 وارد صدا و سیما شد و پس از گذراندن دوره های گویندگی رادیو، برای شبکه رادیویی “ایران  به گویندگی پرداخت. پس از آن به دعوت همسرش به سمت بازیگری رفت و با توانایی که داشت توانست در چند فیلم به ایفای نقش بپردازد و دیده شود.

فعالیت غیر از بازیگری

جهرمی علاوه بر بازیگری کارگردانی نیز انجام داده است و در دوران تحصیل در دانشگاه 3 فیلم کوتاه را کارگردانی کرده است. در کنار این ها جهرمی خبرنگار، مجری، منشی صحنه و دستیار کارگردان نیز بوده است.

اجرا در تلویزیون و خبرنگاری

خانم جهرمی زمانی که در رشته خبرنگاری مشغول بوده است یکی از پرکارترین خبرنگاران باشگاه جوان بوده و چندین مستند از کشور چین را روایت کرده است.

وی بعد از دریافت مدرک مجری گری در شبکه 3 پذیرفته شد و برای برنامه های زنده ی معروفی مثل : مادر کودک تندرستی، حالا خورشید، خونه خوبه و … مقابل دوربین رفت.

ازدواج و همسر

زهرا جهرمی سالها پیش با میثم آهنگری (تهیه کننده و فیلمساز) ازدواج کرد و یک دختر به نام هلیا دارد که او نیز بازیگر شده است و در فیلم های سلفی با رستم ، سلام علیکم حاج آقا و سریال موچین در کنار مادر بازی کرده است.

5/5 - (1 امتیاز)

اینستاگرام زهرا جهرمی + سایر شبکه های اجتماعی و ارتباطی

آثار زهرا جهرمی

فیلم ها

تصویر عنوان سال انتشار
تصویر ندارد
سلفی با رستم 1398
تصویر ندارد
سلام علیکم حاج آقا 1397

سریال ها

تصویر عنوان سال انتشار
دانلود سریال موچین دانلود سریال موچین 1399