دانلود فیلم قاتل و وحشی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانر جنایی
زبان فارسی
کشور سازنده ایران
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان 90 دقیقه
کارگردان

حمید نعمت الله

بازیگران :

لیلا حاتمی، امین حیایی، ستاره اسکندری، شهرام حقیقت دوست، عزت الله رمضانی فر، سام نوری، یاسمین معینی

خلاصه داستان :

“قاتل و وحشی” اثری جنایی و اکشن است که هنوز جزئیات بیشتری از این فیلم منشتر نشده است.

معرفی فیلم قاتل و وحشی

دانلود فیلم ایرانی قاتل و وحشی : “قاتل و وحشی” فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی حمید نعمت الله، محصول سال 1398 می باشد. فیلمنامه این فیلم را نیز معصومه بیات و حمید نعمت الله نگاشته اند.

فیلم سینمایی “قاتل و وحشی” سیزدهمین اثر سینمایی حمید نعمت‌الله محسوب می شود که در ژانر جنایی تولید شده و فیلمی متفاوت در کارنامه این کارگردان است. فیلمبرداری این فیلم از شهریور 1398 استارت خورد و جالب است بدانید که مراحل تولید و ساخت این فیلم پس از 70% پیشروی به دلیل مشکلات مادی و بدوجه، برای مدتی متوقف گردید که بعد از برطرف شدن مشکلات، از سر گرفته شد

“قاتل و وحشی” قرار بود در سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر در سال 1398 رونمایی شود که به دلیل به اتمام نرسیدن مراحل فنی به این دوره از جشنواره فیلم فجر نرسید و قرار است در دوره ی بعدی این جشنواره ی بین المللی حضور پیدا نماید.

شایان ذکر است “قاتل و وحشی” سومین همکاری حمید نعمت‌ الله با لیلا حاتمی بعد از فیلم های “بی پولی” و “رگ خواب” می باشد. امین حیایی، ستاره اسکندری و شهرام حقیقت‌ دوست از دیگر بازیگران مطرح هستند که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند و همچنین جالب است که بدانید امین حیایی در این فیلم در نقشی متفاوت با عنوان اور اکت (فرا بازیگری) و کاراکتری بیرون گرا بازی کرده است.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی”قاتل و وحشی” را می توانید مشاهده نمایید.)

سکانسی از لیلا حاتمی در فیلم قاتل و وحشی

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی قاتل و وحشی

کارگردان: حمید نعمت‌ الله، تهیه کننده: حمید نعمت الله، نویسنده: معصومه بیات، حمید نعمت الله، مدیر فیلمبرداری: سعید براتی، سرپرست تدوین: هایده صفی یاری، مجری طرح و سرمایه گذار: محمدصادق رنجکشان، حمید نعمت‌الله، طراح گریم: بابک اسکندری، طراح صحنه: محمد حسین کرمی، طراح لباس: مهرنوش شاه حسینی، صدابردار: بابک اخوان، برنامه ریز و دستیاراول کارگردان: فوآد چاومه، صداگذار: احسان افشاریان، عکاس: امیرحسین شجاعی، منشی صحنه: حمیرا نعمت‌الله ، مشاور روانشناسی: دکتر ویدا مبشر، گرافیست و دستیار فیلمنامه: ماریا مشکات، مدیرتولید: مرتضی پیرهادی، جلوه های ویژه بصری: سینا قویدل، جلوه های ویژه میدانی: آرش آقابیک، فیلمبردار پشت صحنه: محمد رسولی، مدیر تدارکات: پرویز دهناد، طراح بدلکاری: امیر بدری

4.2/5 - (10 امتیاز)