دانلود فیلم شیطان وجود ندارد با لینک مستقیم و کیفیت عالی

 

امتیاز imdb 7.5 از 10
ژانر ،
زبان آلمانی ،فارسی
رده سنی PG (کودکان با خانواده ببینند)
سال انتشار
کشور سازنده ، ،
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان 150 دقیقه
کارگردان

خلاصه داستان :

این فیلم داستان چهار شخصیت را در چهار قسمت روایت می کند که در معرض یک انتخاب اخلاقی غیر قابل تصور، اما ساده قرار می‌گیرند، انتخابی که به طور مستقیم و غیر مستقیم بر روابط و همه زندگی آن ها اثر می گذارد.

معرفی فیلم شیطان وجود ندارد

دانلود فیلم ایرانی شیطان وجود ندارد : “شیطان وجود ندارد” فیلمی درام به نویسندگی و کارگردانی محمد رسول اف و تهیه کنندگی کاوه فرنام، محمد رسول اف، فرزاد پاک، محصول سال 1398 می باشد.

فیلم “شیطان وجود ندارد” که محصول مشترک کشور های ایران، آلمان و جمهوری چک می باشد، روایاتی با موضوع آزادی زیر فشار جبر را بازگو می کند و به مجازات اعدام در ایران می پردازد. این فیلم نخستین بار در 20 فوریه 2020 در جشنواره بین المللی فیلم برلین و بعد از آن در فرانسه اکران شده است.

جالب است بدانید مراحل تولید و فیلمبرداری فیلم “شیطان وجود ندارد” به علت محدودیت ها در ایران برای بازیگران و سایر دست اندرکاران و جلوگیری از سانسور شدن به طور مخفیانه در نواحی دور افتاده روستایی و شبانه در محیط بسته انجام گرفت.

احسان میر حسینی در نقش حشمت، کاوه آهنگر در نقش پویا، شقایق شوریان در نقش راضیه، باران رسول اف در نقش دریا، دریا مقبلی در نقش تهمینه، مهتاب ثروتی در نقش نعنا، محمد صدیقی مهر در نقش بهرام، محمد ولی زادگان در نقش جواد و ژیلا شاهی در نقش زمان از جمله بازیگران اصلی و مطرحی بوده اند که در این فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته اند.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “شیطان وجود ندارد” را می توانید مشاهده نمایید.)

سکانسی از فیلم شیطان وجود ندارد

جوایز و افتخارات

دریافت جایزه خرس طلایی در بخش مسابقه ی هفتادمین جشنواره ی بین المللی فیلم برلین آلمان در سال 2020

حواشی

در 2 فروردین ماه 1399 نسخه بدون سانسور و غیر مجاز فیلم “شیطان وجود ندارد” لو رفت و فیلم با کیفیت عالی بدون زیرنویس انگلیسی که مدت زمان آن 2:30:48 ثانیه بود در کانال های تلگرامی منتشر شد. بلافاصله بعد از این اتفاق تهیه کنندگان و کارگردان فیلم مجبور به انتشار بیانیه ای شدند و از دوستداران و تماشگران سینما خواستند برای رعایت حقوق پدید آورندگان اثر، این نسخه را حذف و از انتشار آن جلوگیری نمایند.

جایزه خرس طلایی در جشنواره برلیناله آلمان به فیلم “شیطان وجود ندارد” تعلق گرفت اما آقای رسول اف کارگردان این فیلم، به دلیل ممنوع الخروج بودن نتوانست در این جشنواره حضور پیدا کند و جایزه خود را دریافت کند و باران رسول اف، دختر وی که در این فیلم نیز به ایفای نقش پرداخته است جایزه خرس طلایی را به نمایندگی از او دریافت نمود.

نمایی از فیلم شیطان وجود ندارد

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی شیطان وجود ندارد

کارگردان، نویسنده: محمد رسول اف، تهیه کننده: کاوه فرنام، محمد رسول اف، فرزاد پاک، مدیر فیلمبرداری: اشکان اشکانی، تدوین: محمدرضا مویینی، میثم مویینی، موسیقی: امیر ملوک پور، طراح صحنه: سعید اسدی، طراح لباس: افسانه صرفه جو، طراحی و ترکیب صدا: فیلیپ کمپتنر، حسن مهدوی، صدابردار: حسن شبانکاره، طراح گریم: محمود دهقانی، دستیار کارگردان و برنامه ریز: سامرند معروفی، مدیر تولید: علی همتی، دستیار تهیه کننده: مریم یاوری

4.3/5 - (23 امتیاز)