دانلود فیلم سینما شهر قصه با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانر کمدی، عاشقانه
زبان فارسی
کشور سازنده ایران
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان 90 دقیقه
کارگردان

کیوان علی محمدی، علی اکبر حیدری

بازیگران :

حامد کمیلی، آناهیتا درگاهی، بابک کریمی، فرخ نعمتی، سیاوش مفیدی، رویا میرعلمی، حمیدرضا پگاه، علی اوجی، افشین هاشمی، هدیه تهرانی، جمشید مشایخی

خلاصه داستان :

این فیلم با مضمون کلی تاریخ سینمای ایران روایت گر عاشقانه ای در دل سینما می باشد.

داوود: سینما اونجوری نیست که شما فکر می‌کنید. شما هیچوقت نرفتید سینما، شما از سینما فقط برای خودتون یه چیزِ سیاهِ کثیف ساختید. برای یه بار هم شده برید سینما و فیلم خوب ببینید. ببینید که دنیاتون چقدر عوض می‌شه… آقا اردشیر: من به فکر دنیام نیستم. به فکر آخرتمم.

معرفی فیلم سینما شهر قصه

دانلود فیلم سینما شهر قصه : این فیلم با کارگردانی مشترک کیوان علی محمدی و علی اکبر حیدری در سال 1397 تولید شده است. کیوان علی محمدی علاوه بر کارگردانی، به همراه محمدرضا مصباح تهیه‌کنندگی این فیلم را نیز بر عهده داشته است.

فیلمنامه فیلم “سینما شهر قصه” دو سال پیش نوشته شده و فیلمبرداری آن نیز ۵۲ جلسه طول کشیده است. این فیلم یکی از پربازیگرترین آثار سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر به شمار می رود که در بخش سودای سیمرغ سی و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور دارد.

کیوان علی محمدی کارگردان و تهیه کننده این فیلم در گفت و گویی با باشگاه خبرنگاران جوان گفته است که : “سینما شهر قصه” تاریخ معاصر ما، از پیش از انقلاب تا امروز را روایت می‌کند؛ با این تفاوت که زاویه دید این فیلم سینما است. یعنی تاریخ معاصر را روایت کرده و در دل آن تاریخ سینمای ایران را هم مرور می‌کنیم. “سینما شهر قصه” فیلمی مفرح در ژانر کمدی عاشقانه است؛ یعنی همزمان در یک داستان عاشقانه، علاقه و عشق آدمها به سینما را هم می‌بینیم.

او همچنین معتقد است که این فیلم یک اثر مستند با نمایش تصویر واقعی نیست و می گوید که تمامی صحنه های فیلم بدون استثنا ساخته شده است اما با این وجود در بخش‌هایی از فیلم ممکن است، مخاطب فکر کند، تصاویر مستند و واقعی می‌بیند، در حالی که اینطور نیست.

در انتهای این مطلب لینک دانلود فیلم سینمایی “سینما شهر قصه” را میتوانید مشاهده کنید.

سکانسی از فیلم سینما شهر قصه

عوامل تولید فیلم سینمایی ایرانی “سینما شهر قصه”

کارگردان : کیوان علی محمدی، علی اکبر حیدری، تهیه کننده : کیوان علی محمدی، محمدرضا مصباح، نویسنده : کیوان علی محمدی، علی اکبر حیدری، موسیقی : بامداد افشار، فیلم برداری : مرتضی پورصمدی، تدوین : سیاوش پورخلیلی

5/5 - (3 امتیاز)