دانلود فیلم برای مرجان با لینک مستقیم

ژانر ،
زبان فارسی
رده سنی G (مناسب تمام سنین)
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - Bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
کارگردان

خلاصه داستان :

خوشبختی تو‌ یه رابطه یک چیز کاملاً شانس، شاید اینکه دیگران از ما بترسند و  مجبورشون کنی که با ما باشن، قابل اطمینان‌تر از این باشه که عاشقمون باشن …

معرفی فیلم برای مرجان

دانلود فیلم ایرانی برای مرجان: برای مرجان فیلمی در ژانر درام و اجتماعی به کارگردانی حمید زرگر نژاد که فیلم برداری آن در 25 مرداد 1399 آغاز شده است و خبر های اخیر حاکی از به پایان رسیدن فیلم برداری و ضبط آن و شروع پروسه تدوین آن است. از ساخته های  قبلی این کارگردان می‌توان به « پایان خدمت » و « ماهورا » با بازی امیر جدیدی و ساعد سهیلی اشاره کرد.

برای دانلود فیلم برای مرجان با ما در این صفحه همراه باشید . علاوه بر ان شما می توانید برای دریافت اخرین اخبار و اطلاع از تاریخ و زمان انتشار فیلم ها و سریال های  ایرانی و خارجی در کانال تلگرامی دی دی فیلم عضو شوید. گفته شده است برای مرجان یکی از پر بازیگر ترین فیلم های سینمایی امسال خواهد بود، همچنین به تازگی جمشید هاشم پور نیز به این پروژه سینمایی پیوسته و طبق گفته ها نقش بسیار متفاوتی را در این فیلم ایفا خواهد کرد.

جمشید هاشم پور از معروف ترین بازیگران ایران و از سوپر استار های سینمای ایران در دهه 70 و 80 میلادی که در اخرین حضورش در شبکه نمایش خانگی با بازی درخشانش در سریال آقا زاده رو به رو شدیم . حال پس از این ایفای نقش عالی در این سریال باید منتظر بازی متفاوت تر و بهتری در سینمایی برای مرجان باشیم . شما می توانید از لینک های دانلود فیلم سینمایی برای مرجان که در انتهای صفحه قرار دارد استفاده کنید.

تماشای تیزر برای مرجان

پیش از آن که برای دانلود فیلم سینمایی برای مرجان اقدام کنید بهتر است تیزر هایی از این فیلم جذاب درام ایرانی را تماشا کنید .

آنونس یا تیزر  چه تاثیری بر دانلود فیلم سینمایی برای مرجان دارد؟

یکی از دلایلی که شما برای دانلود فیلم ایرانی برای مرجان ترغیب می شوید، تیزر های جذاب این فیلم فوق العاده اجتماعی، خانوادگی می باشد. یکی از راه های تبلیغات پر بازده برای هر اثری فیلمی، داشتن تیزر های جذاب برای آن می باشد. اگر طراحان و سازندگان اثر برای ساخت تیزر ها و پیش نمایش حرفه ای و جذاب وقت و انرژی کافی بگذراند قطعا نیمی از راه موفقیت را طی کرده اند.

معمولا در انونس ها جذاب ترین سکانس های فیلم یا سریال بدون آشکار کردن داستان اصلی استفاده می شود تا مخاطب تیزر برای دانلود فیلم ایرانی برای مرجان با کیفیت 720p یا هر اثر دیگری تشویق شود. یکی از راه های اصلی برای تبلیغات اثر سینمایی استفاده از تیزر های باکیفیت می باشد و تیزر های فیلم برای مرجان از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند و شما بعد از تماشای تیزر فیلم برای مرجان به راحتی می توانید برای دانلود فیلم سینمایی برای مرجان کامل اقدام کنید.

دانلود فیلم برای مرجان

خلاصه داستان فیلم برای مرجان

در توضیحات داستان فیلم برای مرجان نوشته شده : خوشبختی تو‌ یه رابطه یک چیز کاملاً شانسیه ، شاید اینکه دیگران از ما بترسند و  مجبور شون کنی که با ما باشن، قابل اطمینان ‌تر از این باشه که عاشقمون باشن . . . .

در دانلود فیلم ایرانی برای مرجان ما با داستان دو جوان عاشق رو به رو هستیم. مرجان با بازی پگاه اهنگرانی بر اثر یک درگیری و حادثه ای برای دفاع از خود متهم شده و در حال گذراندن دوران زندان خود است. امیر با بازی بهزاد جعفری نامزد او با وجود همه مشکلات و سختی هایی که دارد تلاش می کند مرجان را آزاد کند . امیر برای دیدن مرجان و ملاقات با او در زندان، بر اساس قوانین جدید مجبور است که با او ازدواج  کند.

پس از تلاش های بسیار امیر موفق می شود مرجان را به مرخصی بیاورد. اما مرجان در این زمان مدام از امیر می خواهد که هر دو با هم از کشور فرار کنند. امیر در ایران یک موتور سوار حرفه ای است و بر دیوار مرگ نیز حرکات نمایشی از خود به نمایش می گذارد . درخواست مرجان از امیر برای فرار از کشور امیر را با چالش هایی رو به رو می کند که داستان فیلم را می سازد و دانلود فیلم برای مرجان را جذاب می کند.

عوامل تولید فیلم برای مرجان

پیش از دانلود فیلم برای مرجان بهتر است با عوامل سازنده ی این فیلم محبوب آشنا شوید. بی شک پس از بررسی و آشنایی با عوامل سازنده ی فیلم برای مرجان برای دانلود فیلم برای مرجان و ادامه ی تماشای این فیلم محبوب مشتاق تر خواهید شد. عوامل فیلم برای مرجان عبارت اند از:

کارگردانی فیلم برعهده حمید زرگرنژاد است و  نویسندگان فیلم برای مرجان حمید زرگرنژاد به همراه سارا غلامی است. مدیر فیلمبرداری فیلم سینمایی مرتضی غفوری است. دیگر عواملی که برای این فیلم زحمت کشیده اند به شرح زیر است.

مدیر تولید: محمد همایون پور طراح صحنه و لباس: محمد محمدی مدیر برنانه ریزی و دستیار اول: محسن حسن پور

طراح گریم: الهام اطیابی صدابردار: امید عاشوری مدیر تدارکات: توماج گودرزی

منشی صحنه: سمیه شهرآبی سرپرست و طراح بدلکاری: کیوان رضایی عکاس: مهدی حیدری

خواندن بیشتر
3/5 - (4 امتیاز)