دانلود سریال یاغی با لینک مستقیم و کیفیت عالی

ژانر
زبان فارسی
رده سنی PG (کودکان با خانواده ببینند)
کشور سازنده
کیفیت (ها) 1080HQ - 1080p - 720p - 480p
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
مدت زمان 50 دقیقه
کارگردان

خلاصه داستان :

داستان سریال بر اساس رمان سالتو نوشته مهدی افروزمنش نوشته شده است ..

معرفی سریال یاغی

دانلود سریال ایرانی یاغی: سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت کارگردان درخشان سینما و تلویزیون محصول سال 1400 است. همچنین با دانلود سریال یاغی متوجه می شوید که این سریال بر اساس رمان سالتو نوشته مهدی افروزمنش ساخته شده است. برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید.

تیزر سریال یاغی

قبل از دانلود سریال یاغی می توانید به تماشای جدیدترین تیزر سریال یاغی بپردازید. دانلود قسمت جدید یاغی

عوامل سریال یاغی

کارگردان: محمد کارت تهیه کننده: سید مازیار هاشمی نویسندگان: پدرام‌ پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت ساخت آنونس: حمید نجفی راد

قبل از دانلود سریال یاغی بهتر است بدانید که…

پیش از دانلود سریال یاغی بهتر است بدانید که فیلمنامه ی سریال یاغی را پدرام‌ پورامیری، حسین دوماری و محمد کارت با الهام از رمان «سالتو» نوشته‌اند. بازیگرانی که در سریال یاغی به ایفای نقش پرداخته اند عبارت اند از: پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، آبان عسکری، مهدی حسینی‌نیا، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیرضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، هادی دیباجی، (با معرفی) الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسن‌لو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری‌پور، سعید شریف، عباس ایمانی، پگاه سعیدی، لادن ژاو‌ه‌وند‌، هوشنگ قوانلو، مائده تقوایی، مهرداد خانی، نیلوفر شهفری و … .

“یاغی” روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. زمان پخش سریال یاغی پنجشنبه‌ی هرهفته اعلام شده است. با دانلود سریال یاغی دنبال کننده ی روایت محمد کارت باشید.

قبل از دانلود سریال یاغی نگاهی به بازی علی شادمان بیندازید

با دانلود سریال یاغی متوجه می شوید که چند غافلگیری فوق العاده دارد و یکی از آن ها  بازی علی شادمان است، که نقش اصلی را در این فیلم برعهده دارد. علی شادمان جوانی تازه نفس و بدنی دگرگون شده است و این فرد نقطه قوتی که دارد این است که به صورت کامل می تواند احساس خودش را کنترل کند و خیلی سریع همدلی و همراهی مخاطب را جلب می کند.

نکته جالب این است که جاوید یا همان علی شادمان تنومند و مستعد خشونت است و همچنین می تواند در برابر نیروهایی مخالفت کند و هم این که شکننده و پراحساس است که نمی توان با دغدغه هایش همراه نشد و دوستش نداشت. این فرد برای خواسته های کوچک و بزرگ خودش نهایت تلاش را می کند و شخصیتی خستگی ناپذیر دارد.

خواندن بیشتر

4/5 - (51 امتیاز)