دانلود سریال زیرخاکی با لینک مستقیم

ژانر
زبان فارسی
رده سنی G (مناسب تمام سنین)
کشور سازنده
کیفیت (ها) 480p - 720p - 1080p - 1080hq - bluray
سایز متفاوت در کیفیت های مختلف
تعداد قسمت ها 19
مدت زمان 55 دقیقه
کارگردان

خلاصه داستان :

قصه این سریال درباره ی مردی است که به دنبال “زیرخاکی” است و برای یافتن گنج درگیر ماجرا های خنده‌ داری می شود و…

معرفی سریال زیرخاکی

دانلود سریال ایرانی زیرخاکی : پیش از دانلود سریال زیرخاکی بهتر است بدانید که زیرخاکی سریال تلویزیونی به کارگردانی و نویسندگی جلیل سامان و تهیه کنندگی رضا نصیری نیا، محصول سال 1398 می باشد. این سریال دومین همکاری جلیل سامان و رضا نصیری نیا پس از سریال “نفس” که در رمضان 1396 از شبکه سوم سیما پخش شد، می باشد. برای دنبال کردن اخبار مربوط به انتشار فیلم ها و سریال ها در کانال تلگرام دی دی فیلم عضو شوید.

تیزر رسمی سریال زیر خاکی

پیش از اقدام برای دانلود سریال زیرخاکی می توانید به تماشای تیزر سریال زیرخاکی بپردازید و جذاب ترین بخش های این سریال را تماشا کنید و در نهایت برای دانلود سریال زیرخاکی با کیفیت فول اچ دی تصمیم بگیرید.

آنونس یا تیزر چه تاثیری بر دانلود سریال زیرخاکی دارد؟

پیش از دانلود سریال زیرخاکی بهتر است درباره ی انونس ها و تیزر های سریال ها و فیلم نیز بیشتر بدانید. انونس ها و تیزر ها در واقع یک روش تبلیغاتی هستند که به فروش و بیشتر دیده شدن اثر کمک می کنند.

به عنوان مثال تیزر های این سریال به افزایش امار دانلود سریال زیرخاکی کمک کرده است. معمولا تدوینگر های تیزر ها و انونس ها تلاش می کنند تا چندین قسمت از بهترین و جذاب ترین سکانس ها را در تیزر و انونس ها جا دهند تا مخاطب با تماشای سریال زیرخاکی بتواند برای دانلود سریال زیرخاکی ترغیب شود.

معمولا چندین انونس برای یک اثر تدوین می شود و در رسانه های مختلف از انواع آنها استفاده می شود. در این صفحه نیز می توانید یکی از انونس های این سریال را پیش از اقدام برای دانلود سریال زیرخاکی ببینید. تیزر این سریال نیز از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

دانلود سریال زیر خاکی: جزئیت ساخت

سریال “زیرخاکی” در دو فصل ساخته شده که قرار بود هر فصل 25 قسمت داشته باشد که در نهایت فصل اول این سریال 19 قسمت شد. فیلمبرداری فصل اول این سریال از 30 مرداد 1398 در شهرک سینمایی دفاع مقدس آغاز شد و در لوکیشن های مختلفی همچون شهرک سینمایی غزالی، محله باغ آذری تهران، خانه هایی در مراد آباد بیمارستان، کلانتری، پایگاه هوایی شهید لشکری مهرآباد، جاده قم و… ادامه پیدا کرد. در نهایت آخرین روز از فیلمبرداری  فصل اول این سریال در 4 در ماه 1398، در خانه‌ ای قدیمی حوالی میدان قزوین تصویربرداری شد و در این صحنه پژمان جمشیدی و امید روحانی مقابل دوربین رفتند.

ساخت فصل دوم سریال “زیر خاکی” با شیوع ویروس کرونا در کشور و محدودیت‌ هایی که به وجود آمد همزمان گردید و بخش‌ هایی از این فصل از جمله سکانس هایی که قرار بود در خارج از کشور ساخته شود، ناتمام ماند و با اتمام این وضعیت فیلمبرداری فصل دوم این سریال از سر گرفته خواهد شد.

پژمان جمشیدی و ژاله صامتی در سکانسی از سریال زیرخاکی

دانلود سریال زیرخاکی : بازیگران حاضر در سریال

پیش از اقدام برای دانلود سریال زیرخاکی بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با عوامل اصلی این سریال نیز آشنا شوید، پس با ما همراه باشید.

پژمان جمشیدی نقش اول مرد و ژاله صامتی نقش اول زن سریال تلویزیونی “زیرخاکی” را ایفا کرده اند. از دیگر بازیگران مطرح این سریال نیز می توان به هادی حجازی‌ فر ، گوهر خیراندیش، نادر فلاح، امید روحانی، سیما تیرانداز، ایرج سنجری و اصغر نقی‌ زاده اشاره نمود.

(در انتهای این مطلب لینک دانلود تمامی قسمت های سریال “زیرخاکی” را می توانید مشاهده نمایید.)

سکانسی از سریال زیرخاکی

دانلود سریال زیرخاکی برای چه افرادی مناسب است؟

پیش از دانلود سریال زیرخاکی بهتر است بدانید که ژانر این سریال کمدی است و بازیگران محبوب و کمدی در این سریال به ایفای نقش پرداخته اند و دیدن سریال زیرخاکی برای افرادی مناسب است که به ژانر کمدی علاقه دارند و نکته ای که قبل از اقدام به دانلود سریال زیرخاکی وجود دارد این است که بازیگرانی که در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند شامل پژمان جمشیدی، ژاله صامتی، هادی حجازی فر و … است که هرکدام از این افراد به نوبه خودشان بهترین بازی را در اختیار بینندگان قرار می دهند.

اما در مورد ژانر کمدی بهتر است بدانید که ژانر کمدی ،گونه‌های متفاوتی دارد و بیننده اگر اعضای این مجموعه را بشناسد، سطح توقع خود را از فیلم کمدی ارزشیابی می‌کند و برای درک و فهم آن؛ نیروی فکری باقی می‌گذارد. البته این نوع کمدی هرچند انگاره‌های خنده آور دارند، لیکن می‌توانند پیام آور نکات اخلاقی، اجتماعی و حتی سیاسی نیز باشند. لینک های دانلود سریال زیرخاکی و کیفیت های دیگر به محض انتشار از توزیع کننده، در ادامه مطلب قرار خواهد گرفت.

ساعت و زمان پخش سریال زیرخاکی

بسیاری از افراد پیش از اقدام برای دانلود سریال زیرخاکی به دنبال زمان و ساعت پخش سریال زیرخاکی هستند، در جواب بهتر است بگوییم که سریال “زیرخاکی” که در 19 قسمت تولید و آماده شده است از 6 اردیبهشت ماه 1399 در ماه مبارک رمضان هر شب از ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش شود.

گوهر خیراندیش در سکانسی از سریال زیرخاکی

عوامل تولید سریال ایرانی زیرخاکی

پیش از اقدام برای دانلود سریال زیرخاکی بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که با عوامل اصلی این سریال نیز آشنا شوید.

کارگردان سریال زیرخاکی، جلیل سامان است و تهیه کنندگی برعهده رضا نصیری نیا بوده است. نویسنده سریال زیرخاکی نیز برعهده جلیل سامان بوده است. مدیر برنامه ریز این مجموعه را حسین دیردار انجام داده است. در ادامه برای شما دیگر عواملی که برای ساخت این سریال کمدی هماری داشته اند را شرح می دهیم.

دستیار اول کارگردان: رضا شریفی، دستیار برنامه ریز: مسعود حاتمی کوجانی، دستیار دوم: محسن هنرمند

دستیار سوم کارگردان: آرمان نوبخت، مدیر فیلمبرداری: بهنام کریمی، فیلمبردار: حمیدرضا رضایی

دستیار یک فیلمبردار: فریبرز همتی، دستیاران: مهرداد عصری پور، رضا دهدار، بنیامین مهدی پور، نصیر نصوری

مسئول دوربین: علی حلوایی، طراح گریم: عباس عباسی، مجری گریم خانم: طاهره مهدوی

مجری گریم آقا: مسعود ترغبی، حامد علی بخشی، طراحان لباس: مه لقا ناقد، الهام شعبانی

دستیار طراح لباس: الهام محمدی، دستیاران: مینا فراهانی، مصطفی احمدی، صدابردار: جواد مقدس

دستیار اول: پرویز جلیلی، دستیار دوم: ابوالفضل جمشیدی، طراح صحنه: محسن خدابخشی

طراح جلوه های ویژه رایانه ای: احسان طاهری، دستیار: عرفان علی محمدی، عکاس: مهسا طیب طاهر

دستیار اول: فاطمه صفری، مدیر صحنه: جاوید جاویدنیا، دستیاران: کاظم روتی وند، علی سرهنگی، حسین شیخ

صداگذاری و میکس: محمد کشفی، سرپرست تدوین: بهزاد مصلح، مسئول جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان

جانشین تولید: سیدرسول حاتمی، منشی صحنه: آرزو نیک پور، مدیران تدارکات: حسین لنجابی، مهدی آقا محمدی

مدیر روابط عمومی: مریم عرفانیان، مدیر تدارکات: حسین لنجابی، دستیاران: مهدی آقا محمدی، حامد شریفی مقدم، محمود کوچکی، فرید گمار

خواندن بیشتر
4.9/5 - (37 امتیاز)